שתף קטע נבחר

דן שמיר: "רוצה אולם מלא"

הפועל חולון ערכה את האימון המסורתי שלה לקראת פתיחת העונה. האוהדים כרגיל פרצו לפרקט. המאמן: "לא אשכח את מה שעברנו בקיץ". שלומי הרוש: "נראה טוב יותר מהעונה שעברה"

הפועל חולון ערכה הערב (ש') את אימון 'הפיצוץ' המסורתי שלה לפני כל עונה שהתקיים בבית הספר קציר בעיר. הסגולים ביצעו אימון ראווה קצר, הצגת שחקנים וכמובן שכלל לא מעט אבוקות צבעוניות ופריצת הקהל למגרש.

 

האוהדים הרבים שהגיעו רקדו דקות ארוכות עם השחקנים על המגרש והראו הרבה תמיכה לקראת העונה שבפתח. במועדון הסגול שעבר קיץ לא פחות קשה מהעונה שעברה בה נלחמו על הישרדותם בליגה, בעיקר מקווים לעונה מוצלחת יותר.

 

האוהדים בטירוף (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
האוהדים בטירוף(צילום: עוז מועלם)

הצגת השחקנים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הצגת השחקנים(צילום: עוז מועלם)

 

דן שמיר: "אני מאוד שמח שהעונה נפתחת ושיש לנו קבוצה טובה. אנחנו אופטימיים מאוד, אבל אני באמת לא אשכח את מה שהיה פה הקיץ. אנחנו רואים מועדונים נעלמים, תסתכלו מה קורה בליגה האיטלקית השנייה איזה קבוצות משחקות שם. ראינו בזמנו את הפועל ת"א נעלמת לכמה שנים ואני שמח שאנשים כמו שלמה אייזיק, איתן לנציאנו ועוד אנשים טובים עשו את מה שצריך כדי להציל את המועדון הזה".

 

"אני רוצה אולם מלא, קהל שאוהב את הקבוצה שלו, קבוצה שנלחמת. לא יודע לאן זה יגיע, אני יודע שמהדברים האלה בחולון קורים דברים טובים וזו המטרה שלנו".

 

שמיר מרוצה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שמיר מרוצה(צילום: עוז מועלם)

 

שלומי הרוש הוסיף: "אני בטוח שנראה טוב יותר מהעונה שעברה. היה קיץ ארוך וקשה אבל אני שמח על מה שבנו פה. עכשיו נשאר לחבר את זה ולהיראות טוב במשחקים. המועדון הזה עובר לא מעט קשיים, אני מקווה שעכשיו ששלמה אייזיק לקח את הקבוצה, בעלים שמבין כדורסל ורוצה להשקיע ובטובת המועדון, אני מקווה שעכשיו יהיה שקט ורגוע פה".

 

קאליף וואייט שפגש עד הערב את אוהדי חולון מהצד הנגדי כששיחק בהפועל אילת, נהנה מאוד מהשמחה הגדולה על הפרקט ואמר: "זה בהחלט שונה מאוד ממה שאני רגיל, האוהדים אדירים. אני מאוד שמח להיות פה, שוב עם המאמן דן שמיר ואני מקווה שתהיה עונה טובה. תמיד אהבתי לבוא לשחק בחולון כי האוהדים מאוד מעורבים במשחק ואני שמח שעכשיו הם בצד שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אימון הפועל חולון
צילום: עוז מועלם
מומלצים