שתף קטע נבחר

פרמייר ליג: לסטר הובסה 4:1 אצל ליברפול

הקבוצה של יורגן קלופ חזרה לאנפילד אחרי השיפוצים וחגגה על האלופה משערים של פירמינו (13, 89), מאנה (31) וללאנה (56). וארדי רק צימק (38). מספרת של קוסיילני ופנדל בתוספת הזמן של קסורלה העניקו לארסנל 1:2 דרמטי על סאות'המפטון. פאייט בישל ברבונה אבל ווסטהאם איבדה 0:2 והפסידה 4:2 לווטפורד. 0:4 לטוטנהאם על סטוק סיטי

המחזור הרביעי בפרמייר ליג שם באופן טבעי במרכז תשומת הלב את הדרבי של מנצ'סטר אבל גם שאר המשחקים היום (ש') הניבו כמה רגעים שייחרטו בזכרון האוהדים באי הבריטי.

 

 

פתיחת העונה המאכזבת של לסטר נמשכה הערב בתוסה 4:1 לליברפול. האלופה נכנעה לחבורה של יורגן קלופ שאירחה לראשונה העונה באנפילד המשופץ, אחרי שלושה משחקי חוץ.

 

אנפילד בשמיים (צילום: AP) (צילום: AP)
אנפילד בשמיים(צילום: AP)

 

רוברטו פירמינו פרץ את הסכר בדקה ה-13 אחרי הטעיה יפה על סף הרחבה ובעיטה מדויקת. ההתקפות הקטלניות של ליברפול נמשכו עם סדיו מאנה (31) שכבש אחרי בישול בעקב של סטארידג'.

 

שבע דקות להפסקה לוקאס לייבה מליברפול החזיר את היריבה למשחק. הברזילאי מסר היישר לג'יימי וארדי וכל שנותר לחלוץ לסטר הוא לשים את הכדור ברשת. בדקה ה-56, ליברפול הגדילה שוב את היתרון בשער יפה של ללאנה שבעט לחיבורים ובדקה ה-89 הניצחון הובטח. מאנה נשלח לחלק המגרש הפנוי לחלוטין של לסטר, עבר את שמייכל שיצא הרחק מהשער וסידר לפירמינו את השני שלו.

 

מספרת של קוסיילני, פאייט בישל ברבונה

באצטדיון האמיריות, ארסנל השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה, 1:2 על סאות'המפטון. פנדל של סנטי קסורלה עמוק בתוך תוספת הזמן (90+4) השלים את המהפך של התותחנים.

  

מספרת מדהימה של קוסיילני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מספרת מדהימה של קוסיילני(צילום: רויטרס)

 

18 דקות מפתיחת המשחק, דושאן טאדיץ' ניגש לבעיטה חופשית ושלח כדור שנעצר רק במשקוף. לצערו של פטר צ'ך הריבאונד פגע בגבו וחדר לרשת. בדקה ה-29, השוותה ארסנל במספרת מדהימה של לורן קוסיילני. קסורלה הגביה כדור קרן שננגח פעמיים ברחבה על ידי שחקני ארסנל ובסופו של דבר, הבלם הצרפתי הקפיץ את הקהל באמיריות.

 

לא רחוק משם, באצטדיון האולימפי בלונדון, ווסטהאם הייתה בדרך הבטוחה לניצחון בית שני ברציפות, מול ווטפורד שהשיגה לפני המשחק רק נקודה אחת בשלושה משחקים.

 

שער של טאדיץ' עם הרבה מזל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שער של טאדיץ' עם הרבה מזל(צילום: רויטרס)

 

בדקה החמישית, פאייט בישל מנקודת הקרן למיקאל אנטוניו וכעבור 28 דקות נוספות, שיתוף הפעולה שוחזר, רק בצורה מרשימה הרבה יותר. הקשר הצרפתי, הפעם מאגף ימין, ליהטט והעביר ברבונה יפהפייה לאנטוניו שהתכבד בשערו הרביעי העונה.

 

אלא שאז ווטפורד התעוררה וחזרה למשחק משער של אודיון איגהלו (41). שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, טרוי דיני קבע שוויון 2:2 בירידה להפסקה. המגמה נמשכה בדיוק באותה צורה גם כשהקבוצות חזרו לדשא. אטיין קאפו שבישל את השער הראשון של ווטפורד, כבש בעצמו (53) וכעבור עשר דקות, חוסה הולבאס נעץ את הרביעי.

 

התחיל טוב, נגמר רע מאוד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
התחיל טוב, נגמר רע מאוד(צילום: רויטרס)

 

חגיגה של התרנגולים

טוטנהאם התפוצצה מול סטוק סיטי, רשמה 0:4 והיא עדיין בלתי מנוצחת העונה. כריסטיאן אריקסן בישל פעמים לסון הונג-מין (41, 56), דלה עלי הוסיף (60) והארי קיין חתם (70) בשער ליגה ראשון העונה.

 

עוד היום, קריסטל פאלאס ניצחה 1:2 בחוץ את מידלסברו. ווילפריד זאהא בישל לכריסטיאן בנטקה (16) וכבש בעצמו (47). דניאל איילה השווה זמנית (38). ברנלי סיימה בתיקו ביתי 1:1 עם האל סיטי. סטיבן דפור הרשית לזכות המארחת (72) וסנודגראס השווה בדקה ה-95. בורנמות' גברה על ווסט ברומיץ' 0:1 משער של קאלום ווילסון (79).


פורסם לראשונה 10/09/2016 19:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים