שתף קטע נבחר

גרמניה: הרטה ברלין מושלמת, דורטמונד הפסידה

בונדסליגה, מחזור שני: שערים של ודאד אוביסביץ' (8) ויוליאן שיבר (86) העניקו לקבוצה של פאל דרדאי 0:2 על אינגולשטאדט. אלמוג כהן לא שותף. סגנית האלופה נוצחה 1:0 במגרשה של לייפציג

הרטה ברלין מושלמת עם שש נקודות משני משחקים, היחידה מלבד האלופה באיירן מינכן. קבוצתו של המאמן פאל דרדאי ניצחה הערב (ש') 0:2 בחוץ את אינגולשטאדט במחזור השני בליגה הגרמנית. החלוץ הבוסני וודאד איביסביץ' כבש בדקה השמינית ויוליאן שיבר הוסיף (86) את השני. אלמוג כהן ישב על הספסל ולא שותף במדי המארחת.

 

 

סגנית האלופה בורוסיה דורטמונד הפסידה 1:0 במגרשה של לייפציג. נבי קייטה כבש (89) את השער היחיד במשחק. וולפסבורג איבדה נקודות ראשונות כאשר סיימה בתיקו 0:0 ביתי עם פ.צ קלן.

 

פטר פקארק מהרטה ומת'יו לקי מאינגולשטאדט (צילום: getty images) (צילום: getty images)
פטר פקארק מהרטה ומת'יו לקי מאינגולשטאדט(צילום: getty images)

 

באייר לברקוזן זכתה בניצחון בכורה כאשר גברה 1:3 בביתה על המבורג. בוב שו ווד העלה (58) את המבורג ליתרון, אבל יואל פוהיאנפאלו הגיב בשלושער תוך 11 דקות (79, 90 ו-91).

 

פרייבורג גברה 1:3 בבית על בורוסיה מנשנגלאדבך מצמד של מקסימיליאן פיליפ (54 ו-85) ואחד של נילס פטרסן (88), אשר מחקו יתרון מוקדם (36) של תורגן הזאר. במשחק נוסף גברה דרמשטאדט 0:1 על איינטרכט פרנקפורט משער של סרג'יו סיריגו בדקת הסיום. עוד הערב: לייפציג – בורוסיה דורטמונד.

 


פורסם לראשונה 10/09/2016 18:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
ודאד איביסביץ'
צילום: getty images
מומלצים