שתף קטע נבחר

נדחו ערעורי ריאל ואתלטיקו מדריד

פיפ"א הודיעה שהאיסור על רכישת שחקנים בשני מועדי ההעברות הקרובים יישאר על כנו, כזכר לעבירות בנושא צירוף שחקנים קטינים של אלופת אירופה וסגניתה. המשחק של ריאל בשבת בסכנת דחייה בעקבות גל חום בספרד

ועדת הערעורים של פיפ"א הודיעה היום (ה') שהיא דוחה את הערעורים של ריאל ואתלטיקו מדריד בנושא צירוף שחקנים קטינים בניגוד לתקנון. לפיכך, נשמר האיסור על אלופת אירופה וסגניתה לרשום שחקנים חדשים בכל אחד משני מועדי ההעברות הקרובים - ינואר 2017 וקיץ 2017.

 

כזכור, שתי הקבוצות מבירת ספרד נענשו כבר בתחילת השנה באיסור רכישת שחקנים במשך שני חלונות העברות בגין עבירות על התקנון בצירוף שחקנים מתחת לגיל 18. ביצוע העונש אמנם עוכב, אבל כעת קבעה פיפ"א שהוא ייכנס לתוקף בחורף הקרוב.

 

זידאן יסתדר בלי רכש? (צילום: AP) (צילום: AP)
זידאן יסתדר בלי רכש?(צילום: AP)
 

 

מדובר בעונש דומה לזה שברצלונה קיבלה בעבר. כידוע, הקטאלונים המשיכו להחתים שחקנים למרות העונש שספגו, כמו ארדה טוראן ואלייש וידאל, אך נאסר עליהם לרשום אותם עד לתום מועד העונש.

 

בתוך כך, המשחק הקרוב של ריאל מדריד עלול להידחות בעקבות גל חום שפוקד את ספרד. הבלאנקוס יארחו בסנטיאגו ברנבאו את אוסאסונה (ש', 17:00) ובהתאחדות הספרדית מודאגים ממזג האוויר הקיצוני. מספר משחקים נוספים נמצאים בסכנת דחייה, כשכבר מחר תתמודד ריאל סוסיאדד מול אספניול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים