שתף קטע נבחר

נבחרת ההתעמלות לא תוכל להתאמן בחולון

מאחר והעירייה החליטה להעלות במאות אחוזים את דמי השימוש בהיכל החדש, נבחרות ישראל והמתעמלות האישיות יאלצו לנדוד לאולמות אחרים. יו"ר האיגוד, אופיר פינס: "למה זורקים אותנו עכשיו? אנחנו לא יודעים איך נמשיך בפעילות השוטפת שלנו"

עיריית חולון החליטה אתמול (ד') באופן חד צדדי להקפיץ במאות אחוזים את דמי השימוש בהיכל הטוטו החדש בחולון, מה שאומר שנבחרות ישראל והמתעמלות האישיות לא יכולות יותר להמשיך ולהתאמן במקום החל מהיום בבוקר.

 

בפגישה שהתקיימה בין העירייה לאיגוד העלתה עיריית חולון דרישה לעלות את דמי השימוש בגלל העלויות הגבוהות הכרוכות בשימוש בו, אך מאחר והישיבה פוצצה, נבחרת ההתעמלות האמנותית לא יכולה מאותו רגע יותר להשתמש באולם.

נבחרת ההתעמלות האמנותית באליפות אירופה האחרונה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת ההתעמלות האמנותית באליפות אירופה האחרונה(צילום: אורן אהרוני)

 

יו"ר איגוד ההתעמלות אופיר פינס נשמע עצבני על ההחלטה: "למעשה מה שעיריית חולון אומרת לנבחרת ההתעמלות האמנותית זה פשוט - עשיתם את שלכם, הבאתם לנו לפה את אליפות אירופה, השגתם מדליה, נהנינו מהאליפות ועכשיו אפשר להעיף אותנו, ככה ממש מתייחסים אלינו".

 

עוד אמר פינס: "פשוט החליטו להקפיץ את המחיר. עיריית חולון מבינה היטב את המשמעות. העירייה קיבלה אולם מהמדינה בשביל מטרה מסוימת, אז למה אתם זורקים אותנו עכשיו? ניצלו את הכותרות ועכשיו אפשר לזרוק את ההתעמלות לפח? זה אולם יעודי בשביל מטרה זו ועכשיו שוב המתעמלות יתחילו לנדוד. כנראה בחולון שכחו את הכבוד שההתעמלות הביאה למדינת ישראל".

 

אין מקום להתאמן. טורי פילנובסקי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אין מקום להתאמן. טורי פילנובסקי(צילום: אורן אהרוני)

לינוי אשרם באולם בחולון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לינוי אשרם באולם בחולון(צילום: אורן אהרוני)

 

לסיום אמר יו"ר האיגוד: "אנחנו פשוט לא יכולים לעמוד בעלויות שמבקשים מאיתנו ועכשיו אנחנו לא יודעים איך נוכל להמשיך בפעילות השוטפת שלנו".

 

בהיעדר האולם בחולון, יאלצו עכשיו מתעמלות הנבחרת להמשיך ולתמרן בין האולם במכון וינגייט לאולם בהדר יוסף. נוסף על כל הבעיות שיש מסביב, כשאי אפשר יהיה לקיים אימונים רצופים וסדירים, גם בגלל נוכחות ספורטאים נוספים שאמורים להשתמש במקום, בניגוד לחולון, בו יכלו להתאמן מהבוקר עד הערב.

 

רק בשנה שעברה, בתחילת ינואר, לאחר הקמת ההיכל בחולון, ניהל האיגוד מאבק כדי לתת לנבחרת ההתעמלות ולמתעמלות האישיות מקום קבוע להתאמן, כשבמהלך הפגנתי, נערך אימון על דשא, עד להשגת ההסכם שהיום לא מספק את עיריית חולון.

 

"לא יכולים לעמוד בעלויות". פינס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"לא יכולים לעמוד בעלויות". פינס(צילום: אורן אהרוני)

 

כזכור, נבחרת ההתעמלות האמנותית הגיעה בשנים האחרונות לשורה של הישגים מרשימים, כשהאחרון ביניהם היה המקום השישי בגמר האולימפי בריו. באליפות אירופה שהתקיימה באותו אולם בחולון השיגו הבנות את הארד בתחרות הקרב רב, כסף בתרגיל הסרטים והזהב ההיסטורי בתרגיל המשלב חישוקים ואלות.

 

יגאל אייל, מנהל מחלקת הספורט בעיריית חולון הגיב: "אני מאמין שבתקופה הקרובה אנחנו נגיע להסדר שמכבד את שני הצדדים. אני קיבלתי מנדט לנהל משא ומתן בנושא הזה כי אנחנו מאוד מעוניינים שהנבחרת תמשיך ותפעל באולם בחולון, אבל העלויות הן מאוד מאוד גבוהות ואני מקווה מאוד שנגיע להסדר. אני עובד 24/7 כדי שזה יסתדר וייפתר מיידית".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ההתעמלות האמנותית
צילום: אורן אהרוני
מומלצים