שתף קטע נבחר

הפועל ת"א סיימה את חלון ההעברות ברווח כלכלי

וויאם עמאשה ודולי מנגה הגיעו כשחקנים חופשיים ושכרם הכולל מגיע ל-60 אלף דולר. השאלתו של ניר לקס לבני סכנין, הקיצוץ בשכרו של קלאודיו בומבה ומכירתו של שגיב יחזקאל עזרו למלא את הקופה

הפועל ת"א סיימה ברווח כלכלי גדול את חלון ההעברות. שני שחקני הרכש שצורפו, וויאם עמאשה ודולי מנגה, אשר הגיעו כשחקנים חופשיים, ירוויחו יחדיו 60 אלף דולר. בנוגע למנגה, להפועל יש אפשרות חד צדדית להשתחרר מחוזהו בינואר.

 

ניר לקס הושאל לבני סכנין וחסך 400 אלף שקל. קלאודיו בומבה הסכים לקצץ כ-25 אחוז משכרו הנאמד בכ-320 אלף יורו, כלומר מדובר בחיסכון נוסף של כ-85 אלף יורו.

 

דולי מנגה (צילום: הפועל תל אביב) (צילום: הפועל תל אביב)
דולי מנגה(צילום: הפועל תל אביב)

 

שגיב יחזקאל נמכר למכבי ת"א ב-800 אלף דולר אחרי שנרכש בכ-50 אלף שקל, עסקה שחסכה למועדון חצי מיליון שקל על פי החוזה עליו היה חתום וגרמה לדחיית התשלום עבור בן רייכרט בשנה.

 

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, עמאשה חתם על חוזה לעונה אחת באדומים עם אפשרות לעונה נוספת. בעונה שעברה הוא כבש תשעה שערים ב-28 משחקים בבני סכנין. עמאשה, שיצטרף כבר היום לאימוני קבוצתו החדשה, אמר: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל תל אביב, זה מועדון גדול שכל ילד שמשחק כדורגל חולם לשחק בו יום אחד. אני מתרגש מאוד ורק רוצה להתחיל להתאמן ולשחק עם הקבוצה".

 

דולי מנגה (23) ירוויח 25 אלף דולר עד ינואר. הוא גדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז' הבלגית ונמנה על סגל הנבחרות הצעירות של בלגיה. לפני שנתיים בחר לייצג את נבחרת אנגולה ולקח חלק ב-10 משחקים במדי הנבחרת הבוגרת. בעונה האחרונה שיחק מנגה בטונדלה מהליגה הפורטוגלית הראשונה. מנגה אמר: "אני מתאמן עם הקבוצה כבר מספר שבועות ושמח מאוד שניתנה לי ההזדמנות להוכיח את עצמי. התרשמתי מאוד מהתנאים והאווירה במועדון ואני כבר מחכה לשחק עם הקבוצה".

 

מכבי ת"א בחנה לפני סגירת חלון ההעברות את האפשרות לצרף את ארון שונפלד ושמואל שיימן, אולם בגישושים שבוצעו מול אמיר כבירי נתקלו הצהובים בסירוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אמיר כבירי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים