שתף קטע נבחר

הפיקוח על הבנקים יקיים "שבוע מודעות פיננסית"

בנק ישראל בשיתוף הבנקים המסחריים, יקיימו במהלך החודש הדרכות והרצאות בנושאים של התנהלות פיננסית נבונה, ניהול יעיל של חשבון הבנק והסבר על מסלולי העמלות, בכ-100 סניפי בנקים ברחבי הארץ

הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, יקיים במהלך חודש ספטמבר שבוע "מודעות פיננסית" בכ-100 סניפי בנקים ברחבי הארץ.

 

במסגרת המהלך, שנעשה בשיתוף הבנקים, ייערכו הדרכות והרצאות בעשרות סניפי בנקים ברחבי הארץ, כאשר מטרת הפעילות היא "להגביר את המודעות ולהקנות ידע והבנה בנושאים פיננסיים בסיסיים ללקוחות המערכת הבנקאית".

 

בין הייתר יינתנו טיפים וכלים להתנהלות פיננסית נכונה, יוצגו כלים דיגיטליים מתקדמים המסייעים לניהול יעיל יותר של חשבון הבנק, יינתנו הדרכות אישיות על "תעודת הזהות" הבנקאית - היכרות עם הדו"ח השנתי החדש המציג ללקוח את כל הפעילות הקיימת בחשבונו בצורה מפורטת, והסבר על שירות מסלולי העמלות, לרבות צירוף בפועל של לקוחות המעוניינים בכך.

הפעילות תתקיים ללא תשלום בכ- 100 סניפים, בין התאריכים 18–22 בספטמבר.

 

המפקחת על הבנקים, חדוה בר, אמרה בעקבות פרסום המהלך: "במטרה להגביר את המודעות והידע הפיננסי של משקי הבית, פניתי לבנקים בבקשה להירתם למאמץ מיוחד, בבחינת תרומה לקהילה. אני קוראת ללקוחות הבנקים לנצל את ההזדמנות וליטול חלק בפעילויות השונות אשר יקנו מגוון כלים מעשיים וטיפים להתנהלות פיננסית נבונה, יעשירו את הידע בתחום הפיננסי ויסייעו להם לנהל באופן עצמאי ומושכל יותר את הפעילות הבנקאית שלהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים