אורי אריאל על העבודה בשבת במשרד החקלאות: "נצרכת, אי אפשר לוותר עליה"

שר החקלאות אורי אריאל אמר בנוגע למשבר השבת-רכבת כי "אין לאפשר חילול שבת בפרהסיה". בהתייחסו לדיווח על אילוץ עובדים במשרד החקלאות לעבוד בשבת: "עבודה נצרכת, אי אפשר לוותר עליה" (חדשות)

השר אריאל, היום (באדיבות המצלם)

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) התייחס הערב (ראשון) בשיחה באולפנת "שירת הים" שבנווה צוף למשבר הקואליציוני סביב עבודות הרכבת בשבת, ואמר כי "אין לאפשר חילול שבת בפרהסיה". הוא הדגיש כי "הרבנות הראשית היא הגוף היחיד שיש לו את המנדט לקבוע האם עבודות ציבוריות מותרות בשבת".

לדבריו: "אני תומך בהחלטתו של ראש הממשלה להשהות את עבודות הרכבת בשבת. במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, אין לאפשר חילול שבת בפרהסיה. בבית שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה אך ברמה הציבורית אין לנו רשות לכך".

שר החקלאות הוסיף: "העבודה ברכבת יכולה להיעשות גם בימי חול ואין צורך לחלל שבת בשביל זה. הגוף היחיד שיכול להחליט האם עבודה בשבת היא נצרכת או לא הוא הרבנות הראשית, לא המשטרה ולא גוף אחר".

באשר לפרסומים על עבודות במשרד החקלאות בשבת אמר אריאל: "העירו לי שגם במשרד החקלאות יש כמה עשרות אנשים שעובדים בשבת. בדקתי ויש להם היתר כי העבודה שם היא נצרכת ואי אפשר לוותר עליה. אבל אנחנו בודקים את העניין הזה ובסופו של דבר אנחנו נפעל לפי החלטות הרבנות הראשית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר