וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ביקר בכנסייה של הקהילה השחורה: "אני כאן כדי ללמוד"

3.9.2016 / 22:28

בצעד נוסף שנועד לצבור עוד קולות מקרב המיעוטים, הגיע המועמד הרפובליקני לכנסייה בעיר דטרויט, שבה 80% אפרו-אמריקניים, וקיבל מתנה מיוחדת - טלית מישראל. "אני מבין שהקהילה סבלה מאפליה, וישנן טעויות שצריך לתקן", אמר

צילום: רויטרס ו-AP, עריכה: יאיר דניאל

טראמפ ממשיך לחזר אחר הקהילה השחורה: המועמד הרפובליקני הגיע היום (שבת) לכנסייה המשמשת בעיקר את אוכלוסיית האפרו-אמריקנים בעיר דטרויט שבמישיגן, במטרה לנסות ולצבור עוד קולות מהקהילה, שתומכת ברובה ביריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון.

טראמפ שר שירי תפילה עם הקהל הרב שהגיע למקום, שהורכב ברובו משחורים, וקיבל במתנה מהבישוף טלית מישראל שעליה כיתוב בעברית וספר תנ"ך. "אני כאן כדי להקשיב לכם", אמר טראמפ לקהל בכנסיית "גרייט פיית'" והוסיף: "אני כאן כדי ללמוד".

אוכלוסייתה של דטרויט מונה כ-80% שחורים, וכמעט 40% מכלל התושבים נחשבים עניים. טראמפ התייחס למצב הכלכלי הקשה שבו נמצאים תושבי העיר, ואמר: "אני רוצה לעזור לכם לבנות מחדש את דטרויט. אני מבין לחלוטין כי הקהילה האפרו-אמריקנית סבלה מאפליה וישנן הרבה טעויות שצריך לתקן".

עוד כתבות בנושא:
ה"גרינגו" טראמפ ניצח בדו-קרב המקסיקני
קלינטון מאבדת גובה, טראמפ מתחזק: קרב צמוד במרוץ לנשיאות ארה"ב
"שכחה תדריכי ביטחון": ה-FBI פרסם את דוח פרשת המיילים של קלינטון

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ עוטה טלית מישראל בעת ביקורו בכנסייה אפרו-אמריקנית בדטרויט שבמישיגן, ספטמבר 2016. רויטרס
"אני כאן כדי להקשיב". טראמפ בכנסייה בדטרויט עם הטלית, היום/רויטרס

זו הפעם הראשונה שבה נואם טראמפ מול קהל שרובו שחור מאז שנבחר לעמוד בראשות המפלגה הרפובליקנית. לפני נאומו, אמר בגאווה הבישוף המקומי שישב לידו: "זו הכנסייה הראשונה של הקהילה השחורה שהוא מבקר בה". יחד עם טראמפ הגיע למקום גם יליד דטרויט בן קרסון, שבעבר התחרה מול טראמפ על הנהגת המפלגה וכעת משמש כיועץ בקמפיין. לאחר הביקור בכנסייה, טראמפ עצר בבית ילדותו של קרסון, ושוחח עם הבעלים הנוכחיים של הבית. "הבית שלך שווה כעת הרבה כסף", אמר טראמפ בגיחוך

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפגנות נגד המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מחוץ לכנסייה של הקהילה השחורה בדטריוט, מישיגן, בעת ביקורו במקום. ספטמבר 2016. AP
הפגנה נגד טראמפ מחוץ לכנסייה, היום/AP

טראמפ החל לחזר אחר קולות המיעוטים בשבועות האחרונים, שכן על פי הסקרים, הפופולריות שלו בקרב אוכלוסייה זו נמוכה מאוד. סקר שערך מכון המחקר PPP בשבוע שעבר מעלה כי 0% מהמצביעים האפרו-אמריקנים מביעים תמיכה בטראמפ. בסקר אחר שנערך מוקדם יותר החודש, המועמדת הדמוקרטית נהנתה מיתרון מוחץ על טראמפ בקרב האוכלוסייה האפרו-אמריקנית עם 91% תמיכה.

לפני כשבועיים ניסה המועמד הרפובליקני לפנות לציבור האפרו-אמריקני וקרא לו לתמוך במועמדותו לנשיאות. "מה יש לכם להפסיד?", שאל בנאום שנשא במישיגן. "הקהילות האפרו-אמריקניות סובלות תחת השלטון הדמוקרטי. אתם חיים בעוני, בתי הספר שלכם לא טובים, אין לכם עבודה", הוסיף איל ההון. לדברי טראמפ, אם הוא יישב בחדר הסגלגל בינואר, כעבור ארבע שנים, לכשיעמוד לבחירה מחודשת, 95% מהאוכלוסייה האפרו-אמריקנית תתמוך בו. אולם, מסתמן כי ניסיונותיו לחזר אחרי הקולות השחורים לא הניבו פירות עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully