וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: בדיקת ה-DNA חשפה מי החשוד בעבירת מין בילדה

1.9.2016 / 10:29

דגימת רקמות שנלקחה מצעיר שהואשם בסחר בסמים קשרה אותו לכאורה למעשה מגונה שבוצע בבת שמונה לפני ארבע שנים. למרות החשד החדש, שוחרר הצעיר ממעצר. עורך דינו: "העובדה כי שוחרר מדברת בעד עצמה"

גבר אזוק. ShutterStock
בדיקת ה-DNA נלקחה בשל מעצר בחשד לסחר בסמים/ShutterStock

צעיר כבן 20 נעצר השנה בחשד לעבירות של סחר בסמים והחזקת אגרופן - חשד שהוביל להגשת כתב אישום נגדו. במסגרת מעצרו, נלקחה ממנו דגימת DNA והוכנסה למאגר המשטרתי ומהבדיקה עלה חשד כי ביצע מעשה מגונה בילדה בת שמונה לפני כארבע שנים.

על פי הנהלים, המשטרה משווה כל דגימת DNA הנלקחת מעצור לדגימות שנלקחו מזירות פשע. במהלך הבדיקה התגלה כי דגימת ה-DNA של הצעיר התאימה לדגימה שנלקחה לפני כארבע שנים מבגדיה של ילדה בת שמונה שעל פי החשד נפלה קורבן למעשה מגונה. בעדותה אז מסרה הילדה למשטרה פרטים מזהים כלליים של התוקף - המתאימים לתיאורו של הנאשם. על פי החשד, התוקף שידל את הילדה להיכנס עמו למחסן שבו הורה לה להתפשט.

בעקבות הצלבת המידע נעצר לפני כשבוע שוב הצעיר, הפעם בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. עם זאת, כעבור כמה ימים שוחרר ממעצר בהסכמת המשטרה. פרקליטו של החשוד, עו"ד דוד הלוי, אמר כי הצעיר מכחיש בתוקף את המיוחס לו. "מרשי שיתף פעולה בחקירתו והשיב על השאלות", אמר עו"ד הלוי. הוא הוסיף כי לא ברור כלל מתי הופקה ראיית ה-DNA, מה מקורה וכמה זמן חלף עד שהוצגה לשוטרים. לדבריו, מרשו סיפק הסברים המתיישבים היטב עם דגימת ה-DNA שנלקחה. עו"ד הלוי אמר עוד כי "העובדה כי מרשי שוחרר בתום חקירתו חרף חומרת העבירה המיוחסת לו מדברת בעד עצמה".

עוד בוואלה! NEWS:
1 בספטמבר: יותר משני מיליון תלמידים פותחים את שנת הלימודים תשע"ז
חייל נפצע קל-בינוני מירי במהלך אבטחת מתפללים בקבר יוסף שבשכם
בכיר באו"ם: ישראל תאשר האמנה נגד ניסויים גרעיניים תוך חמש שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully