שתף קטע נבחר

ארקיע לאילת: הזמנת ביזנס בדלפק התייקרה

לקוח קבוע שם לב שמחיר שדרוג למחלקת עסקים בדלפק לפני הטיסה עלה ב-87.5% באחד מתוך ארבעת המטוסים של החברה שטסים לאילת. התשלום היה ונשאר על ישיבה בכורסאות, כריך, חטיף, עיתון ושתייה. ארקיע: "המחיר עלה עקב חישובי תקורות למטוס זה. בהזמנה מראש המחיר הוא 40 שקל"

לקוח ארקיע טס באופן קבוע בקו ת"א - אילת, אך התאכזב לגלות שעליו לשלם 87.5% יותר על שדרוג למחלקת עסקים בטיסה לאילת, שאורכת פחות משעה. מדובר בעליית מחיר במטוס אחד מתוך ארבעה מטוסי החברה הטסים לאילת. שם המטוס: נעמי שמר.

 

שמתם לב לעליית מחיר? כיתבו לנו >>

 



המחיר לפני ואחרי ()
המחיר לפני ואחרי

 

"טסתי עם הבן שלי לאילת. אני טס מדי שבוע", סיפר יאיר שגיא, המשמש כצלם ב"ידיעות אחרונות", ל-ynet. "הגעתי לדלפק ושאלו אותי אם אני רוצה לשדרג. אמרתי למה לא. 80 שקל לי ולבני על כריך ושתייה. עד כה שדרוג כזה בדלפק היה עולה 40 שקל. את משלמת 40 שקל ומקבלת כריך, חטיף, שתייה.

 

"ואז אמרו לי: 150 שקל. שאלתי: מה קרה? אמרו לי: עשו שינוי. מעכשיו, אם את מזמינה באינטרנט המחיר נשאר 40 שקל. רק בהזמנה בדלפק המחיר קפץ ורק במטוס נעמי שמר. חבל. זו עליית מחיר של כמעט פי 2. למה לגבות כמעט 100% יותר על מה שמכרתם ב-40 שקל?"

 

למה לדעתך ההתייקרות חלה רק במטוס אחד?

  

"יש להם 4 מטוסים לכל אחד יש שם: דב הרלב, בן גוריון, מנחם בגין ונעמי שמר. רק בנעמי שמר יש 6 מושבים כי הם מרווחים יותר, כמו שאמור להיות בביזנס. באחרים אין כורסאות מיוחדות ולכן יש שם 8 או 12 מושבים שנחשבים לביזנס רק כי הם הקדמיים. לכן כנראה הם ייקרו את זה. במקום 6 כפול 40, עכשיו ארקיע מוכרת 6 כפול 75 שקל - יותר משתלם להם".

 

מארקיע נמסר בתגובה: "שירות הביזנס בטיסות הפנים ארציות כולל כיבוד, עיתון, שתיה קלה, חמה וכן יין ובירה. כמו כן, נוסעי השירות נהנים מישיבה בשורות הראשונות במטוס, בקדימות בצ'ק אין ובקבלת המזוודות.

 

"מחיר השירות הוא 40 שקל, למעט במקרה בו מדובר במטוס אחד מהצי, בו השורות הראשונות כוללות כורסאות מחלקת עסקים. ברכישה מוקדמת גם במטוס, זה מחיר השירות הוא 40 שקל. המחיר 75 שקל הוא רק לרכישה בשדה התעופה למטוס זה בלבד. המחיר עלה עקב חישובי תקורות למטוס הזה".

 

יאיר שגיא הינו צלם "ידיעות אחרונות" ועזר בהכנת הכתבה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים