שתף קטע נבחר

כריסטיאנו רונאלדו: "אסור שזה יקרה לנו בעתיד"

הפורטוגלי שמח לאחר ה-2:5, אבל לא שכח שריאל איפשרה לציריך לחזור מ-3:0 ל-3:2. פלגריני: "שמח שהבקענו חמישייה". פרגוסון על רוני הכועס: "הוא אף פעם לא מרוצה כשהוא מוחלף". טרי איבד הכרתו מול פורטו, ושיחק עד לסיום

"ידעתי שהשערים יגיעו". כך אמר אמש (ג') כריסטיאנו רונאלדו בביטחון האופיינו לו, מיד לאחר סיום ה-2:5 של ריאל מדריד על פ.צ. ציריך. "הדבר הכי חשוב היה לנצח במשחק הראשון ולהתחיל ברגל ימין את הדרך שלנו באירופה", הוסיף הפורטוגלי.

 

רונאלדו התייחס גם לנפילה ברמת המשחק, שאותה חוו הלבנים במהלך המחצית השנייה: "אסור שזה יקרה לנו בעתיד". מאמנו, מנואל פלגריני, הוסיף: "היו לנו כמה בעיות בגנה. תמיד יש מה לשפר, אבל אני שמח שהבקענו חמישה שערים".


פלגריני. מודאג מהבעיות ההגנתיות, אבל מרוצה מההתקפה (גטי אימג'ס)

 

גם גוטי, שכבש את השער החמישי, התייחס לרגעים המלחיצים שעברו על ריאל כשציריך צימקה ל-3:2 מ-3:0: "אולי חשבנו שהמשחק גמור במצב הזה, אבל הסתבר שהוא לא היה. אנחנו צריכים להימנע מכך שזה יקרה בעתיד, אם אנחנו רוצים להגיע רחוק בתחרות הזאת".

 

אנגליה: רוני כועס, טרי מתעלף

שתי הנציגות האנגליות בערב הראשון של המפעל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, לא הבריקו, ובממלכה התעסקו בעיקר בהתנהגותו של וויין רוני במהלך ה-0:1 בבשיקטאש. כוכב האלופה לא אהב את החילוף שלו בדקה ה-63, ולא התבייש להראות את זה.


אלכס פרגוסון. מבין את הכעס של וויין רוני על החילוף (רויטרס)

 

מיד לאחר שלחץ בקצרה את ידו של מייקל אואן והתיישב על הספסל, הטיח רוני בעצבים את הנעל שלו על הרצפה. "הוא אף לא מרוצה כשהוא מוחלף, יש לו

רצון לשחק כל הזמן", אמר המנג'ר שלו אלכס פרגוסון, שהגן על החלטתו להוציא את החלוץ.

 

"תמיד אני חושב על רענון ההתקפה. דימיטאר ברבאטוב ומייקל אואן צריכים עוד דקות משחק", הוסיף המנג'ר הסקוטי. בנוסף, היה מעורב רוני בוויכוח קולני עם אוהדים טורקים, שישבו מעל ספסל השדים האדומים.

 

התקרית המרכזית ב-0:1 של צ'לסי על פורטו התרחשה כבר בדקה השמינית - התנגשות אווירית בין שני הקפטן, ג'ון טרי וברונו אלבס, שהסתיימה באיבוד הכרה מצד המארח, מה שלא הפריע לו לשוב ולשחק עד לסיום. הצוות הרפואי של צ'לסי עדיין לא יודע אם הבלם יוכל לשחק מול טוטנהאם ביום ראשון.


פורסם לראשונה 16/09/2009 10:45

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים