שתף קטע נבחר

ג'ילט תובעת את Schick: "פוגעת במוניטין מאך 3"

חברת סכיני הגילוח ג'ילט תובעת את היצרנית Schick, בטענה כי היא שיווקה באופן כוזב קו סכינים בעלי 3 להבים בתור מוצר טוב יותר באיכותו מהמאך 3 הפופולארי. "על ידי קידום הסכין היא מאיימות לפגוע במוניטין של ג'ילט ומאך 3, ולפיכך לסכן את המעמד ונתח השוק שהושגו בעבודה קשה", נכתב לבית המשפט

חברת ג'ילט, מבית פרוקטר אנד גאמבל, תובעת את יצרנית סכיני הגילוח, Schick, בטענה כי זו האחרונה שיווקה באופן כוזב קו סכינים בעלי 3 להבים במותג פרטי, בתור מוצר טוב יותר באיכותו מהמאך 3 הפופולארי של ג'ילט, פירסמה אמש (ג') סוכנות הידיעות רויטרס.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

ג'ילט טענה כי בדיקה בקרב גברים בגילאי 55-18 הראתה כי סכינים מסוג Edgewell Personal Care של שיק, יצרו "מספר משמעותי של חתכים ופצעים", ולפיכך "אינם יותר טובים מסכיני מאך 3", כפי שהתווית שלהם טוענת.

  

"על ידי קידום כוזב של הסכין שלה ממאך 3, הפעולות של Edwell מאיימות לפגוע במוניטין של ג'ילט ושל מאך 3, ולפיכך לסכן את המעמד ונתח השוק של ג'ילט שהושגו בעבודה קשה", כתבה ג'ילט בתלונה.

 

בתביעה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי במנהטן נאמר כי "חודשים רבים" שנדרשו להשקת המוצרים של Edgewell ביוני, משמעותם שהחברה הפרה 3 פטנטים של המאך 3 שתוקפם פג ב-10 באפריל.

 

התביעה דורשת נזיקין בסכום לא מוגדר, לעצור את הפרסום הכוזב לכאורה ותמלוגים על מוצרים שנמכרו תחת שמות Blade, Daylogic ,Equate ועל ידי קרוגר.

 

על פי התלונה, Edgewell אמרה לג'ילט כי הטענות על המותג בפרטי מבוססות על "ניסוי מוצר שבוצע בצורה ראויה" וכי הציעה את קידום ה"טוב או יותר טוב" לקמעונאים שביקשו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים