שתף קטע נבחר

מולנסטיין: "ברור שהשאיפה היא לזכות באליפות"

מאמן מכבי חיפה הצהיר לאחר הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה: "עוד נשתפר, זו רק ההתחלה, הביאו אותי כדי לזכות בתואר". גלינור פלט: "הביאו לנו מאמן שאוהב לשלוט". אלי גוטמן: "לא שלטנו בקצב ולא לחצנו נכון, היו פערים"

רנה מולנסטיין חייך מאוזן לאוזן. המאמן ההולנדי שהגיע למכבי חיפה במקום רוני לוי במטרה לחולל שינוי מרגיש שהעניינים הולכים בכיוון הנכון. הירוקים ניצחו הערב (ב') 0:1 את הפועל תל אביב במחזור הראשון בליגת העל, רשמו סוף סוף פתיחת עונה חיובית אחרי האכזבות הגדולות בשנים האחרונות וגם הציגו יכולת משכנעת במחצית השנייה.

 

"ידענו שיהיה משחק קשה מאוד", הגיב מולנסטיין בסיום. "במחצית הראשונה לא יצרנו הרבה מצבים, אבל היינו הרבה יותר חיוביים במחצית השנייה. אני מאוד מרוצה ואנחנו עוד נשתפר, זו רק ההתחלה. תשמעו את האוהדים, הם נהדרים. השחקנים התנהגו בצורה שלא תיאמן בהכנות ולאט לאט צריך לבנות את הכל. הליגה היא לא ריצת ספרינט אלא מרתון וצריך לבנות את הביטחון של השחקנים על מנת להשתפר משבוע לשבוע. ברור שזכייה באליפות זו השאיפה שלנו. זה מה שצריך להיות ובשביל זה אני פה. יכולנו להבקיע עוד אחד ולהרוג את המשחק".

 

מכבי חיפה חוגגת (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
מכבי חיפה חוגגת(צילום: אלעד גרשגורן)

גארי קגלמאכר ואיאד אבו עביד (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
גארי קגלמאכר ואיאד אבו עביד(צילום: אלעד גרשגורן)

 

כובש השער, גלינור פלט: "לחלוץ זה תמיד טוב לחזור ולהבקיע. אני שמח שכבשתי ושניצחנו. הפציעה מאחוריי וכעת אני צריך לחזור לכושר. אני מקווה שאעזור לקבוצה לנצח

יותר משחקים. במחצית השנייה האוהדים תמכו בנו והחדירו בנו הרבה אנרגיה. היו גם יותר מרווחים במגרש והצלחנו להבקיע. הגיע אלינו מאמן עם הרבה ניסיון שאוהב לשלוט במשחקים ואני מקווה שנמשיך כך. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

 

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, התאכזב: "לא יצרנו מספיק מצבים. במחצית הראשונה שלטנו, אבל בשנייה פחות. הלכנו בכל הכוח קדימה ומכבי חיפה כבשה כשיצאה לשתי התקפות מתפרצות. במחצית השנייה לא שלטנו בקצב המשחק ולא לחצנו נכון, היו פערים. הנעת הכדור שלנו הייתה נכונה במחצית הראשונה, אבל בשנייה לא היה לנו מספיק משחק עומק". על חיזוק הסגל אמר גוטמן: "כרגע אנחנו שוקלים את צעדנו. הפסדים זה חלק מהעניין וגם ניצחונות עוד יגיעו".

 

"לא שיחקנו מספיק לעומק". אלי גוטמן (צילום: אלעד גרשגורן)
"לא שיחקנו מספיק לעומק". אלי גוטמן(צילום: אלעד גרשגורן)

"אנחנו צריכים להיות רעים יותר במגרש". חן עזרא (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"אנחנו צריכים להיות רעים יותר במגרש". חן עזרא(צילום: ראובן שוורץ)

 

חן עזרא, שהגיע ממכבי חיפה: "רציתי מאוד לנצח. במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים, אבל לא השכלנו לנצל את זה כדי להבקיע וחבל. הרגשתי טוב מאוד והיה לי כיף לשחק עם החברים החדשים. נקווה לתוצאות טובות יותר. אני מרגיש טוב מאוד בהפועל תל אביב, זה בית חם ואני מקבל תמיכה. אנחנו צריכים להיות רעים יותר כדי לקחת נקודות. יש לנו הרבה שחקנים טובים. חיזוק? זה כבר שיקול של אלי גוטמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רנה מולנסטיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים