שתף קטע נבחר

בן שמעון: "האיזון ברח לנו נגד פ"ת"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לתיקו 2:2 של קבוצתו במחזור הראשון של העונה והוסיף: "הנחיתה לליגה הייתה קשה אחרי אירופה". לידור כהן: "נגררנו לפרובוקציות". משחק הגומלין מול סנט אטיין ישודר ביום חמישי (21:45) בערוץ 20

"אני לא מרוצה מהתוצאה מול מכבי פ"ת, אני לא מרוצה מכמה דברים, אבל בהחלט יש לבית"ר עוצמות התקפיות יוצאות דופן. אם לא נדע למצוא את האיזונים ההגנתיים שלנו זה יפעל גם נגדנו", כך אמר מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, לאחר ה-2:2 במחזור הראשון של העונה.

 

בן שמעון: "הגענו למספיק מצבים בשביל לנצח את מכבי פ"ת, אבל זה יכול היה להיגמר קצת אחרת. נעשה את התיקונים שצריך לעשות. לא היה לי ספק שהנחיתה לליגה תהיה קשה אחרי אירופה. עדיין יש לנו את המסע האירופי. זה לא קל ושואב מאיתנו הרבה. את העוצמות והאיכות נצטרך להשאיר, אבל צריך גם למצוא איזונים הגנתיים".

 

"נגררנו לפרובוקציות שלהם". לידור כהן (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
"נגררנו לפרובוקציות שלהם". לידור כהן(צילום: יובל חן)

 

לקראת הגומלין בצרפת מול סנט אטיין אמר המאמן: "לכל משחק יש את הדינמיקה שלו. לכל זירה יש את הגישה שלה והדרך להתמודד. בית"ר קבוצה שב-DNA שלה אוהבת לרוץ קדימה. למצוא איזון הגנתי זה לא דבר שיקרה ביום אחד. בהרבה משחקים באירופה היו לנו איזונים יוצאים מהכלל. מול מכבי פ"ת האיזון קצת ברח לנו".

 

לידור כהן, שכבש את השער הראשון לזכות בית"ר: "אני שמח שכבשתי, חבל שזה לא עזר לקבוצה לנצח. רצינו מאוד והגענו למצבים, עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. היו פרובוקציות במשחק וקצת איבדנו את זה ונכנסנו לזה גם, לא היינו צריכים שזה ישפיע עלינו. הקהל מילא את היציעים וצריך רק להריע לו שהוא בא בהמוניו".

 

לגבי עומר אצילי, שלא היה בסגל למשחק אתמול, כאשר נטען שהסיבה היא פציעה ממנה סובל הקשר, היום (ב') אמר גורם במועדון: "עומר אצילי עבר הבוקר בדיקה רפואית ואובחן כי בעקבות דלקת בכף הרגל הוא זקוק למנוחה מלאה של יום עד יומיים בנוסף לטיפול תרופתי".

 

בית"ר תטוס ביום שלישי בבוקר לצרפת. משחק הגומלין ישודר בערוץ 20 ביום חמישי בשעה 21:45.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
רן בן שמעון
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים