שתף קטע נבחר

דיווח: "ליברפול תהיה עשירה יותר ממנצ'סטר סיטי"

בתקשורת נכתב שחברה סינית תרכוש את המועדון בסכום עתק של 700 מיליון ליש"ט ותהפוך אותו לעשיר ביותר בכדורגל האנגלי. היו"ר ג'ק וורנר הכחיש: "זורקים לנו כל מיני הצעות שנראות לא אמיתיות"

אוהדי ליברפול מפנטזים על חזרה לימים הגדולים של שנות ה-80. מאז שהכסף הגדול נכנס לכדורגל האנגלי ירדו האדומים מגדולתם ולא מהווים בשנים האחרונות גורם במאבק על תואר האליפות בפרמייר ליג. כעת, טוענים הדיווחים באי הבריטי, הכל עשוי להשתנות.

 

על פי הדיווחים, חברת השירותים הפיננסים הסינית "צ'יינה אברברייט" הציעה לרכוש את המועדון בסכום עתק של 700 מיליון ליש"ט. מדובר בחברה שמשרדיה הראשיים שוכנים בהונג קונג ואשר הונה המצטבר ושווי נכסיה מגיעים ל-620 מיליארד ליש"ט. כעת, טוענים בממלכה, אם וכאשר תרכוש החברה את הקבוצה היא תהפוך אותה לעשירה ביותר בכדורגל האנגלי, יותר ממנצ'סטר סיטי.

 

 

קלופ מאוכזב אתמול. יכול להיות אופטימי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קלופ מאוכזב אתמול. יכול להיות אופטימי(צילום: רויטרס)

 

שייח' מנסור (45) הוא כידוע הבעלים של מנצ'סטר סיטי ועל פי ההערכות מגיע הונו לכ-20 מיליארד ליש"ט "בלבד". מחברת "פיינאוויי ספורטס גרופ", הבעלים האמריקניים הנוכחיים של ליברפול, סירבו להגיב לדיווחים. היו"ר ג'ק וורנר: "אנשים זורקים לנו כל מיני הצעות שאנחנו לא חושבים שהן אמיתיות, לא היה מו"מ עם אף אחד כי הקבוצה אינה עומדת למכירה".

 

יחד עם זאת, ברשת "סקאיי" דווח שההצעה עדיין אינה סופית ועשויה לכלול מלבד הסכום הכספי גם השקעות נוספות מצד גורמים במשק הסיני. בכל מקרה, מדובר בהשקעה הגדולה ביותר שתהיה בכדורגל האנגלי מצד אנשי עסקים סינים. ליברפול החלה כזכור את העונה בניצחון על ארסנל, אבל נוצחה אתמול (ש') 2:0 על ידי ברנלי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
שחקני ליברפול
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים