שתף קטע נבחר

תורג'מן: "בני יהודה תהיה קבוצה טובה מאוד"

לאחר ה-1:1 מול בני סכנין, בקבוצה פירגנו בעיקר לקהל: "התמקדו בעידוד גם כשהיינו בפיגור". החלוץ: "בנסיבות שהתפתחו במשחק אני מרוצה מהתיקו"

אחרי ה-1:1 מול בני סכנין אתמול (ש') במחזור הפתיחה של ליגת העל בבני יהודה פירגנו לפני הכל ל-3,000 האוהדים שהגיעו למשחק. "הצלחנו לחזור רק בזכותם, הנקודה הזו שייכת להם", אמרו במועדון, "גם כשהיינו בפיגור האוהדים התמקדו בעידוד ואנחנו מאושרים מההתנהגות שלהם ומודים להם על כך".

כזכור, לפני מספר ימים פנה הבעלים ברק אברמוב לאוהדים באמצעות הפייסבוק וביקש מהם להימנע מקריאות גזעניות.

 

מבחינה מקצועית במשחק אתמול התגלו בעיות קשות בהגנה כשעיקר האכזבה הייתה מהבלם קסבייה תומא שגם הורחק בשלב קריטי והותיר את חבריו ב-30 הדקות האחרונות עם עשרה שחקנים ולמעשה בלי בלמים. המאמן אריק בנאדו נאלץ להציב בחלק האחורי את איציק עזוז שהורחק אף הוא מספר דקות לסיום ואת שון גולדברג המגן. נשאלת השאלה מדוע מיקי סירושטיין לא שולב. מי שכן שיחק היה בן צעירי שבדקות שבהן היה על המגרש גילה יכולת טובה.

 

אכזבה מקסבייה תומא שהורחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אכזבה מקסבייה תומא שהורחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

בחלק ההתקפי מי שזכה למחמאות היה החלוץ אלון תורג'מן שהצליח להשוות ואף החמיץ שער בתוספת הזמן כשהגיע חופשי מול השוער מחמוד קנדיל ובעט רע. "הוא לא נתן משחק גדול

, אבל כשהיינו צריכים אותו הוא היה שם בשביל הקבוצה", אמרו בבני יהודה.

 

תורג'מן עצמו אמר: "אני לא מרוצה אף פעם כשלא מנצחים, אבל בנסיבות שהתפתחו במשחק אתמול אני מרוצה מהתיקו. באופן אישי אני בא לנצח בכל משחק וככה גם החברים שלי. לא קל לשחק עם עשרה שחקנים ואחר כך עם תשעה. נמשיך להילחם בכל משחק ונעבוד קשה כדי להצליח. אני מאמין שתהיה לבני יהודה קבוצה טובה אפילו טובה מאוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלון תורג'מן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים