שתף קטע נבחר

די.ג'יי סילי נחת: "הלחץ לא משפיע עליי"

אחד משחקני הרכש החדשים של מכבי ת"א כבר בישראל: "יודע שלא הייתה להם עונה טובה, אבל נשתפר. יכולים לצפות ממני לכדורסל קשוח בכל משחק". הנדריקס שוחרר

 

 

די. ג'יי סילי, אחד משחקני הרכש החדשים של מכבי ת"א, כבר בישראל. "אני מרגיש טוב ונרגש מאוד להיות כאן", סיפר סילי לאחר נחיתתו הערב (ש') בנתב"ג. "אני יודע שלא הייתה למכבי עונה טובה, אבל העונה נהיה טובים יותר. יכולים לצפות ממני לכדורסל קשוח בכל משחק".

 

"קל לי לשחק עם הרבה קלעים, כי אם מישהו תופס יום לא טוב יש כאלה שמחפים עליו. אני לא יודע הרבה על הפועל ירושלים, אבל זה לא מה שחשוב. אני אשחק הכי טוב שאני יכול והלחץ לא משפיע עליי. לא משנה אם זה במסגרת היורוליג או בליגה הישראלית".

 

"יכולים לצפות ממני לכדורסל קשוח". סילי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"יכולים לצפות ממני לכדורסל קשוח". סילי(צילום: עוז מועלם)

 

סילי שסיכם את תנאיו במדי הצהובים במהלך הפיינל-פור של העונה הקודמת, גדל בקליפורניה והוא בוגר מכללת קאל-סטייט פולרטון. מספריו בעונת הסיניור שלו היו מרשימים למדי וכללו 17.8 נקודות

, 4.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

 

ב-2013/14 חתם רדניצקי הסרבית, אבל בחודש פברואר 2014 עבר לביירות מהבונדסליגה הגרמנית במדיה קלע 13.9 נקודות. לאחר מכן שב סילי לארה"ב ושיחק בקבוצת דאלוור מליגת הפיתוח (19.4 נקודות ו-5.1 אסיסטים). בהמשך עונת 2014/15 הצטרף למנרסה הספרדית.

 

את העונה הקודמת פתח בבשיקטאש הטורקית. בדצמבר 2015 שב לספרד וחתם בגראן קנאריה. בחצי גמר היורוקאפ מול גלאטסראיי הצטיין הגארד האמריקאי כשקלע בגומלין 23 נקודות, אולם קבוצתו לא הצליחה להעפיל לשלב הבא.

 

ריצ'ארד הנדריקס שחזר במארס האחרון לקדנציה שנייה במועדון, שוחרר רשמית מהקבוצה. ממכבי נמסר בתגובה: "אנו מודים להנדריקס מקרב לב על תרומתו. הוא צהוב אמיתי שנתן את כל כולו למועדון בכל פעם שעלה על הפרקט. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

 

 


פורסם לראשונה 20/08/2016 22:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
די.ג'יי סילי
צילום: עוז מועלם
מומלצים