שתף קטע נבחר

ארבלדזה: "השחקנים לא ביצעו מה שביקשתי"

מאמן מכבי ת"א לא מרוצה מהניצחון 1:2 על היידוק ספליט במוקדמות הליגה האירופית: "לא שיחקנו מספיק טוב". גל אלברמן: "איבדנו ריכוז, חבל שספגנו שער חוץ"

 

 

"לא שיחקנו מספיק טוב, איבדנו כדורים קלים ונתנו להם לצאת למתפרצות. זה מה שלא עבד". למרות הניצחון 1:2 על היידוק ספליט במשחק הראשון בשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית, מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה לא מרוצה. הוא יודע היטב ששער החוץ שכבשה הקבוצה הקרואטית עשוי להיות גורלי בסיכום שני המשחקים.

 

ארבלדזה התייחס לעובדה שטל בן חיים שספג כרטיס צהוב לא יוכל לשחק בגומלין בשבוע הבא: "אנחנו צריכים כל שחקן בסגל, במיוחד שחקן שיוצר הזדמנויות כמו טל בן חיים. חבל שהוא ייעדר, אבל יש לנו עוד שחקנים. בקרואטיה תהיה אווירה אחרת, אבל נהיה מוכנים. נגיע מוכנים גם לקראת פתיחת הליגה. אני מרוצה שניצחנו, זו תחרות של שני משחקים. ניצחנו את המשחק הראשון ונחשוב מה נעשה לקראת השני. אני אצטרך להבין ולחקור למה הבחורים לא עשו את מה שביקשתי מהם במחצית".

 

טל בן חיים כועס על השופט הספרדי חסוס חיל מנסאנו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טל בן חיים כועס על השופט הספרדי חסוס חיל מנסאנו(צילום: ראובן שוורץ)

למרות הניצחון, לטל בן חיים יש סיבה להיות מאוכזב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
למרות הניצחון, לטל בן חיים יש סיבה להיות מאוכזב(צילום: עוז מועלם)

 

כובש השער הראשון, גל אלברמן: "ציפינו למשחק קשה. אפשר לחלק את המשחק לכמה חלקים. ברוב החלקים שלטנו, בחלק מהם איבדנו את השליטה ואיבדנו טיפה ריכוז. המטרה הראשונה הייתה לנצח, חבל שספגנו שער חוץ. תמיד אני חושב להשתפר ולשפר אספקטים במשחק שלי. כולנו יודעים שעכשיו, אחרי שזהבי עזב, כל אחד צריך לתת מעצמו הרבה יותר מבחינת כיבוש שערים".

 

יוסי בניון ששולב כמחליף אמר: "השער שספגנו הופך את המשחק הבא ליותר קשה. אנחנו לא קבוצה שקל לנצח אותה. אנחנו מספיק טובים כדי לעלות וגם הראנו במחצית הראשונה שאנחנו קבוצה טובה יותר. אני חושב שטל בן חיים הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, חבל שהוא לא ישחק בגומלין. הוא עשה בשבילנו הרבה, נקווה שננצח בשבילו ושהוא יוכל לשחק בשלב הבתים".

 

איתן טיבי: "היה לנו משחק טוב, רצינו לנצח וזה מה שעשינו. אנחנו יוצאים למשחק קשה מאוד בשבוע הבא. יהיה קשה הרבה יותר באווירה אחרת. הבנו שיהיה הרבה קהל. ננסה להצליח". חברי הגרעין הקשה של אוהדי מכבי ת"א, "הפנאטיקס", שרו כנגד המועדון עקב הסגרתם שלושה אוהדים שזרקו רימוני עשן בדרבי והרחקתם ממשחקי הקבוצה.

 

גל אלברמן וחאריס מדוניאנין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גל אלברמן וחאריס מדוניאנין(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן היידוק ספליט, מריאן פושניק: "אם מישהו היה אומר לי לפני המשחק שנפסיד 2:1 הייתי חותם על זה, אבל אחרי מה שראינו היום אני מאוכזב. מכבי תגיע אלינו בלי טל בן חיים, אבל מדובר רק בשחקן אחד. מכבי קבוצה טובה מאוד. אני שמח שהעברנו את ההכרעה אלינו ואנחנו מקווים לנצח בשבוע הבא".

 

שחקני מכבי ת"א חוגגים אחרי השער של אלברמן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני מכבי ת"א חוגגים אחרי השער של אלברמן(צילום: ראובן שוורץ)

יקשו על מכבי ת"א בקרואטיה. אוהדי היידוק ספליט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יקשו על מכבי ת"א בקרואטיה. אוהדי היידוק ספליט(צילום: עוז מועלם)

 

השתתף בהכנת הידיעה: משה שיינמן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שוטה ארבלדזה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים