שתף קטע נבחר

עם התקציב הנמוך בליגה: אשקלון פותחת עונה

הנהלת העולה החדשה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה בשבת הקרובה נגד הפועל חיפה (20:00, אצטדיון סלה). "המטרה היא להישאר בליגה. הקבוצה לא תרד במחזור העשירי וגם לא במחזור השלושים", הכריז ראש העירייה, איתמר שמעוני

העולה הטרייה לליגת העל, הפועל אשקלון, קיימה היום (ג') בצהריים מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה ולקראת המשחק הראשון נגד הפועל חיפה שיתקיים במוצאי שבת באצטדיון סלה באשקלון, זאת לאחר שרק באמצע השבוע הנוכחי אושר המגרש הביתי של אשקלון למשחק.

 

בקבוצה, שנמצאת בבעלות העירייה, מנסים לשמור על אופטימיות לקראת תחילת העונה זאת חרף החקירה המתקיימת כנגד ראש העירייה, התקציב הנמוך ביותר בליגה (10.2 מיליון שקלים), וכן עצם העובדה שסגל השחקנים, זאת לטענת המאמן יובל נעים, טרם הושלם.

 

"הפועל אשקלון לא תרד". ראש העיר, איתמר שמעוני (צילום: חן גרינברג)
"הפועל אשקלון לא תרד". ראש העיר, איתמר שמעוני(צילום: חן גרינברג)

 

"עשינו את הבלתי יאומן ועלינו לליגת העל בתוך שנתיים", פתח ראש העירייה, איתמר שמעוני את מסיבת העיתונאים, "המטרה שלנו היא להישאר בליגת העל. הפועל אשקלון לא תרד במחזור העשירי וגם לא במחזור השלושים. היא תישאר בליגה", הצהיר. מאמן הקבוצה, יובל נעים הצטרף אל דבריו של שמעוני ואמר: "התכנית הייתה לעלות לליגת העל בתוך חמש שנים והפתענו את עצמנו. עלינו כנגד כל הסיכויים".

 

בגזרת הסגל המקצועי אמר נעים שהוא מעוניין להשלים את מכסת הזרים אשר עומדת כרגע על שלושה ולצרף עוד שני זרים ועוד שני שחקנים ישראלים. יו"ר הקבוצה, איתן קסנטיני התייחס למצבה הכלכלי הרעוע של אשקלון ואמר כי "הציפייה להגיע לתקציב של 17 מיליון שקלים עד ינואר", אז לדבריו, יוכל נעים לצרף עוד שחקנים ולחזק את הקבוצה.

 

התקציב הנמוך בליגה. יובל נעים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
התקציב הנמוך בליגה. יובל נעים(צילום: ראובן שוורץ)

 

הנוכחים בחדר הופתעו שאל סגל ההנהלה הצטרף כנציג השחקנים, הקשר קובי בן חמו, זאת למרות שברוך דגו ענד ברוב המשחקים את סרט הקפטן. לשאלה מדוע לא הגיע קפטן הקבוצה, ברוך דגו כיאה למעמד מסיבת העיתונאים של פתיחת העונה, ענה נעים כי "לקבוצה יש שלושה קפטנים" ושקובי בן חמו הוא אחד מהם. מקורבים לקבוצה טוענים כי מעמדו של דגו הוותיק מעורער וכי מקומו בהרכב הראשון בעונה הקרובה אינו מובטח כרגע. "אני יכול להבטיח שהפועל אשקלון לא תהיה בשר תותחים", הצהיר בן חמו והוסיף: "נעבוד חזק, יש לנו צוות מקצועי מצוין ואני מקווה שנישאר בליגה ונשיג את המטרות שלנו".

 

מלבד להתייחסות של שמעוני בנוגע למצבה הכלכלי של הקבוצה, הוא גילה כי כתב מכתב לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, בבקשה שהפועל אשקלון לא תשחק בשבת. לדבריו הנושא רגיש עבור השרה רגב. "ננסה לעשות הכל כדי לשחק במועדים שהם לא בשבת", אמר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן גרינברג
הפועל אשקלון
צילום: חן גרינברג
מומלצים