שתף קטע נבחר

צירבס: "לא יכול לחכות כבר להתמודד מול סטודמאייר"

הרכש הגרמני של מכבי ת"א נחת בישראל והתייחס גם לציפיות מהצהובים: "במועדונים כמו מכבי ת"א הציפיות תמיד גבוהות". הקבוצה תתמודד בטורניר מיוחד ביוון לכבוד דיאמנטידיס

מכבי ת"א בכדורסל ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2016/17, כשהיום (ה') נחת בישראל הסנטר החדש של הקבוצה, מאיק צירבס, הרכש הגרמני מהכוכב האדום בלגרד.

 

השחקן (26), התייחס תחילה לפציעה הקשה של קווינסי מילר, מי ששיחק איתו בעונה שעברה באותו קבוצה: "זה היה שוק לכולנו. דיברתי איתו ואנחנו כל הזמן בקשר. כל מי שנמצא עם מכבי ת"א יודע איך לעבוד ואיך לבנות קבוצה למרות זה. זו סיטואציה בעייתית אבל אי אפשר לשנות את זה, מאמין שבכל זאת נהיה טובים מאוד".

 

 

צירבס נשאל על הציפיות מהקבוצה: "בקבוצות כמו מכבי ת"א הציפיות תמיד גבוהות, אבל ננסה לעבוד עם מה שיש ולרצות את האוהדים. אני לא יכול לחכות להתחיל להתאמן ולעבוד לקראת פתיחת העונה".

 

ומה דעתו על אמארה סטודמאייר שצפוי להתמודד מולו בצבע במשחקים מול הפועל ירושלים: "אני לא יכול לחכות לשחק נגדו ואעשה את הטוב ביותר כדי להתמודד מולו ולזכות באליפות. אם הוא לא היה בכושר, הוא לא היה חותם בקבוצה זו".

 

"לא יכול לחכות" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"לא יכול לחכות"(צילום: עוז מועלם)
 

מכבי ת"א תיקח חלק בספטמבר בטורניר לכבודו של דימטריס דיאמנטידיס שפרש בקיץ האחרון. במסגרת הטורניר, בו תועלה גופייה מס' 13 של דיאמנטידיס לתקרת האולם באתונה, יפגשו הצהובים את פנאתינייקוס למפגש ישיר בערב המשחקים הראשון ב-16 בספטמבר, ויום לאחר מכן, יתמודדו מול ברצלונה.

 

ארז אדלשטיין: "אנחנו שמחים מאוד להשתתף בטורניר שמוקדש לפרישה של דיאמנטידיס. לא היססנו לרגע כשהוזמנו. זה כבוד גדול עבורנו ואנחנו מופיעים בשם כל הקהל בתל אביב שידע להעריך שחקן גדול כמו דיאמנטידיס ולקבל אותו במחיאות כפיים סוערות. מבחינתנו, זה יהיה טורניר הכנה מצויין לעונה ארוכה ואנחנו בטוחים שהקהל יספק אווירה נפלאה".

 

צירבס בנתב"ג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
צירבס בנתב"ג(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאיק צירבס
צילום: עוז מועלם
מומלצים