שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים: "נקווה לנס"

בקבוצה של רן בן שמעון מאוכזבים מהתוצאה (2:1) בהפסד לסנט אטיין במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית, אבל מרוצים מהיכולת: "בכדורגל הכל אפשרי". במועדון מקווים שזה לא היה המשחק האחרון בטדי של עומר אצילי

אכזבה בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד הביתי 2:1 אמש (ד') לסנט אטיין הצרפתית, במסגרת המשחק הראשון של שלב הפלייאוף בליגה האירופית.

 

הקבוצה של רן בן שמעון הציגה משחק טוב, אך נכנעה פעמיים בעקבות טעויות בהגנה. מי שזכה למחמאות גדולות הוא כובש השער, עידן ורד, שנראה מצוין וזכה לתמיכה גדולה מהקהל. בבית"ר ניסו לעודד את השוער בוריס קליימן, שהיה אחראי ישיר לשער השני, אך בקבוצה מגבים את קליימן ומרוצים מיכולתו.

 

 

משחק אחרון בטדי? עומר אצילי (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
משחק אחרון בטדי? עומר אצילי(צילום: אוהד צויגנברג)

 

שחקן בקבוצה אמר: "הסיכוי לא גבוה לקראת הגומלין וזה ברור לכולם, אבל כל עוד יש סיכוי נעשה הכל לעבור שלב. נקווה לנס. קל זה בטוח לא יהיה, אבל בכדורגל הכל אפשרי".

 

בבית"ר המשיכו להתעסק בעומר אצילי, שזכה לעידוד גדול מהקהל. אלי טביב ייפגש עם השחקן ונציגיו ויציע לו חוזה חדש ומשודרג. התקווה היא שהמשחק של אצילי אמש לא היה האחרון בטדי, ומקווים שהוא יחליט להישאר לפחות עד לסיום העונה.

 

אלי טביב יכול היה לחייך אמש כאשר הכניס לקופת המועדון 1.2 מיליון ש"ח ממכירת 25 אלף כרטיסים. טביב ייפגש הבוקר ביחד עם המנכ"ל משה דמאיו עם הקשר אריק סאבו וסוכנו שחר גרינברג, במטרה להחתים את השחקן שהגיע לישראל וצפה במשחק מול סנט אטיין. סאבו התרשם מאוד מהקהל המקומי, אך הוא מעוניין בחוזה לעונה אחת בלבד, דבר שלא מקובל על ראשי בית"ר.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
בית"ר ירושלים
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים