שתף קטע נבחר

כדורעף חופים: זהב לגרמניה בטורניר הנשים

לורה לודוויג וקירה ואלקנהורסט ניפצו את החלום הברזילאי לדאבל מוזהב וניצחו 0:2 את אגאתה בדנארצ'וק וברברה סיישה המקומיות. מדליה רביעית ברציפות לקרי וולש-ג'נינגס שסיימה שלישית עם שותפתה אפריל רוס

מרגע שריו נבחרה לארח את המשחקים האולימפיים, היה ברור שטורניר כדורעף החופים, ענף קיצי וסקסי המשתלב באופן מושלם עם חופי הקופקבנה, יהיה אחת מהאטרקציות הבולטות של האולימפיאדה.

 

ברזיל קיוותה מאוד לנצל את יתרון הביתיות לדאבל מוזהב בגברים ובנשים אבל לצמד הגרמני המצוין לורה לודוויג וקירה ואלקנהורסט היו תוכניות אחרות לגמרי. הגרמניות ניצחו הלילה (בין רביעי לחמישי) 0:2 (18:21, 14:21) את הצמד הברזילאי אגאתה בדנארצ'וק וברברה סיישה וזכו במדליית הזהב בטורניר הנשים.

  

ואלקנהורסט ולודוויג חוגגות את הניצחון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ואלקנהורסט ולודוויג חוגגות את הניצחון(צילום: gettyimages)

 

ב-12 השנים האחרונות ענף כדורעף החופים לנשים היה נעול נוכח שליטתו האבסולוטית של הצמד האמריקאי קרי וולש ג'נינגס ומיסטי מיי טריינור שזכה בשלוש מדליות זהב אולימפיות רצופות. אלא שבסיומה של אולימפיאדת לונדון טריינור פרשה ושיתוף הפעולה החדש של וולש ג'נינגס עם אפריל רוס לא יצר את אותו צמד קטלני.

 

לודוויג ואלקנהורסט ניצלו היטב את ההזדמנות שנוצרה לפתע בענף ורשמו טורניר מצוין במהלכו שמטו מערכה אחת בלבד בשבעה משחקים וניצחו את שני הצמדים הברזילאים. הגמר עצמו היה שקול במערכה הראשונה, אך במערכה השנייה הגרמניות כבר הציגו עליונות ברורה ושייטו אל עבר ניצחון וזכייה במדליית הזהב.

 

וולש ג'נינגס (השמאלית) מנסה להתרגל לצבע הזר לה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
וולש ג'נינגס (השמאלית) מנסה להתרגל לצבע הזר לה(צילום: EPA)

 

וולש ג'נינגס ורוס זכו במדליית הארד אחרי 1:2 על לריסה פרנקה וטליטה אנטונס הברזילאיות. עבור וולש ג'נינגס בת ה-38 זוהי המדליה האולימפית הרביעית ברציפות והראשונה שאיננה זהב.

 

לברזיל תהיה הזדמנות לזכות בכל זאת במדליית זהב כשאליסון סרוטי וברונו שמידט יפגשו מחר (6:00 בבוקר) את דניאל לופו ופאולו ניקולאי האיטלקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
ואלקנהורסט ולודוויג
צילום: gettyimages
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים