Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 19 באוגוסט, 2016

רוברט רדפורד בן 80, בלינקי ביל: הסרט, חכם גמליאי, ענק הברזל, הוליווד מדיום 2, מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר, דרך ארוכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:03 רוברט רדפורד חוגג 80, ערוץ Yes4 

מזל טוב לשחקן, הבמאי והמפיק, רוברט רדפורד, שחוגג יום הולדת 80. רדפורד מנהל קריירה ארוכה, יציבה, מגוונת ועשירה: היה מעומד פעמיים לפרס האוסקר (משחק ובימוי), ואחד הבמאים היחידים שזכה באוסקר על בימוי של סרט בכורה: "אנשים פשוטים". בתחילת שנות ה-80 ייסד את מכון ופסטיבל סאנדנס, ארגון שמטרתו לגלות ולדרבן מפיקים, במאים, תסריטאים ומלחיני סרטים ולסייע להם לפתח את כשרונם בסרטים עצמאיים. רדפורד נחשב לאחד מהיוצרים האהובים והמוכרים ולאייקון אמריקני. הערוץ חוגג יום שלם עם סרטיו: "הלוחש לסוסים", "קיד וקסידי", "נחטף", "חידון האשליות", "כאריות לכבשים", "נהר זורם ביניהם", "משחקי ריגול" ו-"דרך ארוכה".

13:03 בלינקי ביל: הסרט | Blinky Bill: The Movie, ערוץ Yes5 

דוב קואלה מתוק, יוצא להרפתקה בערבה הפראית והמסוכנת, כדי למצוא את אביו, שעקבותיו אבדו לפני זמן רב. דיבוב לעברית: קובי ליקוורמן, מיה קדוש, דדי זוהר. במאים:דין טיילור, נואל קלירי. אוסטרליה, 2015. סרט ילדים חמוד עם הנפשה סבירה, הלוקח את הצעירים לחוויה אוסטרלית ומרגשת. ציון: 

16:40 חכם גמליאל Marriage Games, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

מנהל מחצבה מאורס מוצא את עצמו נשוי לבתו המקוללת של חכם גמליאל ומתאהב בה. שחקנים: יוסי בנאי, יעקב בנאי, מירי אלוני. בימוי: יואל זילברג. ישראל, 1973. אחד מסרטי הבורקס המפורסמים ביותר, אם כי אין פה ערך הפקתי גבוה והשחקנים עצמם מזלזלים בדמויותיהם. ציון: 

17:00 ענק הברזל | The Iron Giant, ערוץ Yes5 

סרט האנימציה שזכה למעמד של סרט קאלט. ילד סקרן והרפתקן בעיירה אמריקנית בשנות ה-50, מתיידד עם רובוט מתכת ענק שפגש ביער, ומסתיר אותו מפני סוכני הממשלה המנסים ללכוד אותו. במאי: בראד בירד ("משפחת סופר על"). ארה"ב, 1999. בתסריט חכם ביותר, הסרט מונפש מאוד נאה יחסית לתקופה. בימוי מופלא ומרגש. ציון: 

17:30 הוליווד מדיום 2 Hollywood Medium with Tyler Henry 2, ערוץ !E 

טיילר הנרי מגיע לעונה שנייה, עם לקוחותיו המפורסמים וקריאות מפתיעות ומרגשות. בעונה החדשה בסדרת הדוקו ריאליטי, קריאות נוגעות ללב לכוכבים שמחפשים עצה, אות מקרוביהם שהלכו לעולמם, או קלוז'ר עם יקיריהם שאינם עמנו עוד.

22:00 מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר | Star Wars: The Force Awakens, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד 

הפרק השביעי בקורות מאבקם של לוחמי הג'די להשיב את השלום לגלקסיה, והראשון באולפני דיסני. לוק סקייווקר נעלם, וכל חיילי האמפריה ולוחמי הג'דיי והמחתרת מחפשים אחריו. חייל סער שערק ולוחמת צעירה, מוצאים עצמם ככלי מפתח בחיפוש, לאחר שנתקלו ברובוט שמחזיק את התשובה. במהלך המרדף אחריהם, הם מוצאים כמה דמויות מוכרות מהעבר ונלחמים מול אויבים חדשים. שחקנים: דייזי רידלי, ג'ון בויגה, האריסון פורד, קארי פישר, מארק המיל, אדם דרייבר, אוסקר אייזק. במאי: ג'יי ג'יי אברהמס. ארה"ב, 2015. הרפתקה מלהיבה שמתאימה את האסתטיות לטרילוגיה המקורית, מבלי להעתיקו, תוך שילוב אלמנטים מוכרים בסיפור מבטיח ומעניין. ציון:

22:00 דרך ארוכה | A Walk In The Woods, ערוץ Yes4 

דרמת מסע המבוססת על ספר ידוע. לאחר לוויה של מכר, סופר הטיולים ביל ברייסון מחליט להשאיר בבית את בני משפחתו ולצאת למסע מאתגר בנתיב האפלצ'ים. דרך ארוכה, מרתקת ומאתגרת של טבע פראי. אל המסע מצטרף חבר מהעבר אותו לא פגש תקופה ארוכה. שחקנים: רוברט רדפורד, ניק נולטה. במאי: קן קוואפיס. ארה"ב, 2015. סרט חביב, אך פחות מרשים ממה שמצפים מסרט של רדפורד ונולטה. פשוט ולא מתוחכם. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן