וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: החקלאי שירה למוות בפורץ היה מאוים על ידי החשודים

17.8.2016 / 15:01

שני פלסטינים נעצרו בחשד שניסו לגנוב את המשאית בבית אלעזרי, באירוע שהסתיים במותו של פורץ שלישי. מעצרם הוארך בארבעה ימים. סנגור אחד החשודים טען כי אין הוכחה למעורבותו באירוע

עריכה: מתן חדד

שני החשודים במעורבות בפריצה וניסיון גניבת משאית במושב בית אלעזרי, שהסתיים במותו של חשוד שלישי, נעצרו היום (רביעי) על ידי צה"ל. מעצרם של המעורבים, פלסטינים מהכפר בני נעים, הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בארבעה ימים.

לפי המשטרה, קיימים צילומי אבטחה מהמקום ובמקביל נעשים ניסיונות לאיתור מצלמות נוספות, על מנת לשפוך אור על התקרית הקטלנית. במהלך הדיון טען חוקר המשטרה כי בזירה התגלה ממצא המצביע על כך שבעל המשאית חש מאוים מהפורצים. הוא ביקש להאריך את מעצרם בעשרה ימים, לצורך פעולות חקירה הן בקשר לשוד והן בקשר לירי, אולם השופטת כרמית בן אליעזר הורתה על הארכת מעצרם עד יום ראשון.

עורך דינו של אחד החשודים הכחיש את מעורבתו. לדבריו, מרשו נעצר על סמך תקשורת טלפונית בלבד, אולם אין הדבר מהווה ראיה למעורבתו. הוא הוסיף כי הוא נעצר אתמול במחסום ומאז הוא נחקר מבלי שבאי כוחו עודכנו על כך.

לקריאה נוספת:
הירי בגנב המשאית: "חוששים מנקמה, המשפחה תבוא לחסל חשבונות"

מקום הירי בשודד, בית אלעזרי. 14 באוגוסט 2016. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
מעצר החשודים הוארך. זירת האירוע בבית אלעזרי/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

השופטת בן אליעזר הוציאה צו איסור פרסום על שמם של החשודים כדי לא לפגוע בשמם הטוב, כדברי עורכי דינם. היא אף מתחה ביקורת על המשטרה שהסתירה את דבר מעצרם של השניים במשך יממה. "אכן נפלה תקלה חמורה בכך שלא נשלחה הודעה לסנגוריה הציבורית על המעצר", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משפחת החקלאי: אם לא היה יורה, היינו יושבים שבעה

התקרית עוררה דיון ציבורי סוער בקרב חקלאים באזור בפרט ובארץ בכלל. לטענתם, הם נדרשים להגן על עצמם בדרכים שונות לאור אזלת היד של המשטרה בטיפול בפורעי חוק, שפורצים לשטחיהם וגונבים מרכושם.

לעצרת שהתקיימה אתמול לא הגיעה משפחת החשוד. עם זאת, קרוביו מסרו כי "אין חולק על כך שזו הייתה הגנה עצמית ושאם לא היה פועל כך, היינו יושבים שבעה".

לטענתם, מדובר באירוע שמעיד על תופעה רחבה שלא זוכה לטיפול הולם. "זה מקרה לאומי ברמה הגבוהה ביותר. אנו קוראים לשרים שיעשו הכל כדי שנוכל לישון בלילה. ככל שיהיו פחות שוטרים, כך ירבו המקרים כמו שלנו. אין תושב שלא נפגע מהתופעה הזו, נהרסים חיים ופרנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully