שתף קטע נבחר

מאמן סנט אטיין: "לאוהדי בית"ר יש מוניטין טוב"

כריסטוף גלטייה אמר לקראת המשחק מחר (ד', 19:00) במוקדמות הליגה האירופית: "תהיה אווירה חמה ונהדרת, האוהדים של בית"ר הם הטובים ביותר בישראל ואנחנו מצפים למשחק קשוח מול קבוצה שאף פעם לא מרימה ידיים". בן שמעון: "לא זוכר התעניינות כזו במשחק"

"אני מצפה לאווירה חמה מחר באצטדיון טדי, לאוהדים של בית"ר ירושלים יש מוניטין טוב". כך אמר מאמנה של סנט אטיין כריסטוף גלטייה לקראת המשחק (ד', 19:00) מול הקבוצה של רן בן שמעון בשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית. יהיה זה המפגש הראשון מתוך שניים, כאשר הגומלין יתקיים בצרפת.

 

גלטייה הוסיף: "האוהדים של בית"ר ירושלים הם ככל הנראה הטובים ביותר בישראל ומסוגלים לתמוך בקבוצה שלהם מהדקה הראשונה ועד הסוף. אומרים שהאצטדיון יהיה מלא וכשאנחנו רואים את המבנה שלו אנחנו מצפים לאווירה נהדרת".

 

שחקני סנט אטיין באימון (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שחקני סנט אטיין באימון(צילום: אוהד צויגנברג)

 

על בית"ר אמר גלטייה: "זו קבוצה שאף פעם לא מרימה ידיים, יש לה שחקנים עם מחויבות שמשחקים עם הלב. בית"ר קבוצה מאוד מאורגנת, עם שחקנים איכותיים בחלק הקדמי. בגלל זה אנחנו מצפים למשחק קשוח וחריף וזו לא הפתעה כאשר מדברים על שלב הפלייאוף. שתי הקבוצות מסוגלות לנצח". על איתי שכטר: "הייתה לו הצלחה מועטה בנאנט למרות הנוכחות הרבה שלו ברחבה, אבל בזכות השחקנים שמשחקים לצידו בבית"ר הוא מרגיש יותר בנוח".

 

כשנשאל לאיזו תוצאה הוא מצפה התלוצץ גלטייה: "אנחנו מקווים לא לספוג שלושה שערים ונקווה להבקיע לפחות שניים. אני מקווה שנימנע מטעויות כמו שביצענו במשחק מול בורדו (הפסד 3:2 בליגה). במשחק הזה, בכל פעם כשהחזקנו בכדור זה הפך להתקפה מתפרצת של היריבה".

 

פלורנטין פוגבה, אחיו של פול פוגבה באימון סנט אטיין (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
פלורנטין פוגבה, אחיו של פול פוגבה באימון סנט אטיין(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הקשר הנורבגי של סנט אטיין, אולה סולנאס: "אני לא מכיר הרבה שחקנים של בית"ר. אמרו לי שיהיו הרבה אוהדים ביציע ואני אוהב לשחק באווירה כזו. לדעתי אנחנו פייבוריטים למרות שאני מצפה למשחק קשה".

 

מאמן בית"ר רן בן שמעון: "זו מחצית ראשונה מתוך שתיים. עומדת מולנו קבוצה מנוסה ואיכותית, אבל התוצאות נקבעות על המגרש. השחקנים מוכנים לאתגר. אני נוטה פחות להתכונן לשחקנים מסוימים ויותר לקבוצה. למרות ההפסד לבורדו, ראיתי קבוצה חזקה שלא נשברת. אין ספק שיהיה משחק קשה, משהו אחר ממה שחווינו עד היום. אני לא זוכר התעניינות כזאת במשחק, זה עושה לנו משהו. ניתחתי אותם, יש להם נקודות יותר ופחות טובות. התמקדתי במה שאנחנו צריכים לעשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
כריסטוף גלטייה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים