שתף קטע נבחר

נמני: "הגענו להזדמנויות, אבל איננו מאוכזבים"

מאמן מכבי ת"א הפגין רגשות מעורבים בתום ה-0:0 נגד בני יהודה: "גם הם הגיעו למצבים". גיא לוזון: "התוצאה משקפת, היה קרב אמיתי". אמו של מני לוי העניקה לאביו של גלעד שליט מנוי לשער 11, בטקס מיוחד למען בנו השבוי

"ההחמצות לצערי הן חלק מהמשחק וצריך לקחת אותן בחשבון, במיוחד כשמשלבים שחקנים צעירים". כך הגיב מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני, לאחר התיקו 0:0 של קבוצתו נגד בני יהודה. "אם להיות הוגנים, גם לבני יהודה היו הזדמנויות, למדנו הרבה מהמשחק היום לגבי העתיד".

 

נמני הוסיף: "ניקח את הדברים הטובים, נלמד מהם ונתקן את הדברים הפחות טובים. הגענו ליותר הזדמנויות והזדמנויות יותר טובות מאלו של בני יהודה, אבל אנחנו לא מאוכזבים. אנחנו גם לא כל כך מרוצים. נצטרך לעבוד על ניצול המצבים שלנו ואני מאמין שעם הזמן זה יבוא. גם הרגל המסיימת תסתדר. צריך לתת קרדיט לבני יהודה, אני חושב שפגשנו היום יריב טוב וחזק". 

 

המאמן התייחס לזרים שצורפו לאחרונה לקבוצה: "נצטרך למצוא את הדרך הנכונה לשלב אותם במקביל לצעירים, כאשר צעירים שלא יגיע להם לא ישולבו. נעשה פה הליך מקצועי ואמיתי. זה נכון גם לגבי הזרים, מי שלא יגיע לו - לא ישחק. אנדריי קומאץ' נכנס לכושר יותר טוב, יש לנו שני משחקים בגביע הטוטו בשבוע הקרוב ונריץ אותו כמה שיותר. הוא גם שיחק בנבחרת 25 דקות במשחק האחרון".  

 

לגבי אילייב אמר נמני: "הוא ישחק מחצית אם לא יותר, בגביע הטוטו. לא נרדוף אחרי שיתוף השחקנים, הם ישחקו רק כשיהיו מוכנים במאה אחוז. זה ייקח זמן ולקחנו את זה בחשבון, יש לנו סבלנות".


שוער בני יהודה, דלה איינוגבה (צילום: אלי אלגרט) 

 

מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "היה משחק מעניין וקצבי, עם שתי קבוצות טובות. היה קרב אמיתי באמצע המגרש, הרבה מאבקים, כל קבוצה יצרה הזדמנויות לכבוש ואני חושב שבסופו של דבר התוצאה משקפת".

 

לוזון המשיך: "משה ביטון יכול היה לכבוש בסוף ויכולנו לנצח, אבל אם להיות כנים, תיקו משקף. לא היינו מספיק חדים בחלק הקדמי ולא מספיק סבלניים בהנעת הכדור. שיחקנו מול יריב טוב וחזק מאוד. מבחינת צבירת הנקודות אנחנו בסדר, למרות שהייתי מבסוט אם היו לנו תשע נקודות היום. דבר מאוד חשוב זה שלא ספגנו. אמנם לא הבקענו, אבל אנחנו בתהליך של השתפרות והתקדמות".


עוזי שעייה עם נועם שליט, אביו של גלעד (צילום: אלי אלגרט) 

 

על אי הצבתו של אסי בלדוט בהרכב אמר המאמן: "זו לא סדרת חינוך ואני לא רס"ר משמעת. שחקן שעובר עבירת משמעת, ולא משנה מה שמו, זה מה שקורה בכל קבוצה מתוקנת. זה לא בשביל להוכיח או להראות משהו. אסי בחור מצויין ושחקן מצוין, אי אפשר להגיד שהוא פרובלמטי".

 

עוז ראלי: "בשביל להיות מרוצים צריך לנצח, היום לא עשינו את זה. נקווה שבהמשך נבקיע וננצח. יש לנו הגנה טובה ויציבה, שעושה את העבודה כמו שצריך. אנחנו שואפים לא לספוג בכל משחק, היום הצלחנו לעשות את זה, השאיפות של בני יהודה זה תמיד להיות למעלה ולהגיע הכי רחוק שאפשר. שבע נקודות משלושה משחקים זה מכובד, אבל הייתי שמח אם היו לנו תשע".  


תמיר כחלון, מכבי תל אביב (צילום: אלי אלגרט) 

 

יובל שפונגין: "לא חשבנו שנישאר מושלמים עד סוף העונה, ידענו שזה יבוא מתישהו. אנחנו ממשיכים בקו שלנו ומשתפרים. חבל שהיום זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה. אני לא חושב שהפגרה פגעה בנו. שיחקנו טוב מאוד ואנחנו ממשיכים להשתפר ועובדים קשה".  

 

טקס למען גלעד שליט

בטקס מרגש שנערך לפני המשחק העניקה אמו של מני לוי, דליה, מנוי לשער 11 לאביו של גלעד שליט, נועם. במסגרת הטקס קיבל אביו של החייל החטוף צעיפים מאוהדי שתי הקבוצות, כמו גם חולצה של מכבי עם שמו של גלעד בגב החולצה.


אוהדי מכבי ת"א למען גלעד שליט (צילום: אלי אלגרט)

 

במהלך הטקס השמיעו אוהדי מכבי שיר שכתבו לכבודו של גלעד ובסוף הטקס אמר האב: "אני רוצה להגיד תודה לאוהדי מכבי תל אביב על המחווה הענקית והמרגשת

הזו, אני מבקש גם להודות לאוהדי בני יהודה, שלא שוכחים את גלעד בכל משחק ומשחק. אני נרגש ונפעם מהתמיכה החמה הזו שבאה מלמטה, מעם ישראל ואפילו מקבוצה של אוהדי כדורגל.

 

"אני יודע שזה לא מובן מאליו. את אוהדי הכדורגל מעניינים בראש ובראשונה ההישגים והנצחונות של קבוצתם. גלעד כחייל בצה"ל הוא הבן של כל עם ישראל, ולא רק שלנו. כבר ארבע שנים הוא נמצא בשבי ולא רואה את האור בקצה המנהרה. גלעד היה אוהד מכבי תל אביב בכדורגל ובכדורסל, אני בספק אם הוא יכול לדעת עכשיו מה קורה ולהמשיך להיות אוהד הקבוצה, אבל הוא בטח היה מאוד נרגש אם הוא היה שומע או רואה את המחווה המרגשת הזו שעשיתם עבורו. זה ראש השנה הרביעי שגלעד "חוגג" בשבי. גלעד צריך להיות כבר בבית, לפני שיהיה מאוחר מדי".

 

נועם שליט חתם את דבריו באיחולי הצלחה לשתי הקבוצות ואמר: "אני מאחל למכבי תל אביב ולבני יהודה הצלחה והישגים בליגה, אני מאחל לאנשי הקבוצות ולאוהדים שנה טובה ופוריה, שנה של הישגים ונחת מהאוהדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמיר כחלון ודין מורי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים