שתף קטע נבחר

דייויד בקהאם שוב מסתבך בארה"ב, גם ויקטוריה?

הקשר חנק את דניאל הרננדס מדאלאס וצפוי לספוג עונש השעיה שני בתוך חודש. אשתו הציגה קולקציה בשבוע האופנה בניו יורק, שלא זכתה להצלחה

דייויד בקהאם ממשיך להרגיז את האמריקאים, ולהפך. הכוכב הגדול של ה-MLS צפוי לעונש השעיה שני בתוך חודש, אחרי שנצפה כשהוא חונק את דניאל הרננדס במהלך המשחק מול דאלאס, בו הפסידה קבוצתו 6:3. האירוע התרחש לאחר שחברו לקבוצה, לנדון דונובן, התעמת עם אותו הרננדס.

 

בקהאם קפץ לתוך קלחת העניינים הרותחת ולא היסס לפעול בצורה קצת יוצאת דופן. לפני כחודש וחצי התעמת בקהאם עם אוהדי הגלאקסי, שכועסים עליו וטוענים כי הוא אינו מחוייב למועדון. ציטוטים שלו על רצונו לחזור למילאן ואולי אף לעבור לטוטנהאם, לא הוסיפו שלווה מסביב לאחוזת בקהאם בעיר המלאכים.


"בטוחה שלוקחים אותי ברצינות", ויקטוריה בקהאם (צילום: AP) 

 

מאמן הגלאקסי, ברוס ארינה, התייחס בהומור לאירוע: "חבל שרק קרוב כל כך לסיום ראינו את הקבוצה שלי נלחמת, היה נחמד אם היינו רואים את הדברים האלה במהלך 90 הדקות של המשחק".

 

אגב, אשתו של דייויד, ויקטוריה, עושה גם היא חיל בארה"ב, בערך. פוש ספייס הציגה קולקציה אותה היא עיצבה במהלך שבוע האופנה בניו יורק וזכתה לביקורות לא נלהבות, בלשון המטעה. כשהערב הסתיים היא טענה: "אני בטוחה שבתעשייה לוקחים אותי ברצינות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים