איזדורה קרולו (צילום: רויטרס)
זכתה בחברה לחיים. קרולו | צילום: רויטרס

האולימפיאדה בריו שוברת שיאים לא רק במגרשים: במשחקי ריו השנה קיים מספר שיא של אנשי הקהילה הגאה, זוגות מרחבי העולם שהגיעו ולעיתים נוצרו באולימפיאדה. למשחקים הגיעו לפחות 47 ספורטאים גאים - כפול ממספרם במשחקי לונדון 2012, שכלל גם שלושה מאמנים גאים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק  

חלק מהספורטאים הם דמויות מוכרות, כמו כוכבת הנבחרת האמריקנית אלנה דלה דונה, שהכריזה על כוונתה להתחתן עם בת זוגתה שבוע לפני המשחקים, או המתאגרפת הבריטית ניקולה אדאמס או הכדורגלנית מגאן רפינו. שחקניות ההוקי הבריטיות הלן וקייט ריצ'ארדסון וולש הן הזוג הגאה הנשוי הראשון במשחקים.

"נתן לי מוטיבציה". דיילי (צילום: רויטרס)
"נתן לי מוטיבציה". דיילי | צילום: רויטרס

בין הספורטאים הגברים נמצאים הקופץ למים שהצליח לזכות במדליית ארד בקפיצה מ-10 מטרים, טום דיילי, וההולך המצטיין הבריטי טום בוסוורת' שאמר שהוא נרגש מכמות תשומת הלב שקיבל אחרי שהודיע על נטיייתו המינית. "זה נתן לי עוד מוטיבציה, עכשיו אני מרגיש שאני מייצג עוד יותר אנשים", אמר.

שחקנית הרוגבי הברזילאית איזדורה קרולו תזכור את האולימפיאדה הביתית הזו, כי בריו 2016 היא זכתה בחברה לחיים - בת הזוג מריורי אניה, מתנדבת באולימפיאדה בריו שהציעה לה נישואים על המגרש האולימפי.

רפאלה סילבה (צילום: רויטרס)
רפאלה סילבה | צילום: רויטרס

אלופת הג'ודו רפאלה סילבה אמרה בריאיון שלבת זוגה, תמרה זסר, יש תפקיד חשוב בהצלחה שלה. "היא הייתה שם כשיצאתי מהארון, היא ידעה מה עובר עלי, כשהרגשתי טוב ורע, היא הייתה שם לאחוז לי את היד", סיפרה.