שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

רכילות עסקית: ג'רמי פיבן עושה את סביון

רד תורמת לסטודנטים, 600.000 לבית כנסת בנתיבות, כמה באמת קיבל פיבן על הקמפיין, זוסמן כובש פסגות. רכילות עסקית

זוסמן הגיע לפיסגה

תומר זוסמן, המנכ"ל והמייסד של TravelersBox - החברה שמפעילה את 75 מכונות המרת מטבעות זרים בשדות תעופה בעולם - החליט לבדוק את המכונות בעצמו. הוא בחר לעזוב את החום בישראל ולהתמזג עם הקור והשלג בהרי האלפים השוויצרים והאיטלקים, ותוך כדי שהייה בת שמונה ימים, כבש שלוש פסגות, שהגבוהה ביותר היא פסגת המטרהורן, 4478 מטרים. ועשה סלפי, כדי שיאמינו כמה הוא מאושר.

תומר זוסמן (צילום: יח"צ) (צילום: יח
תומר זוסמן(צילום: יח"צ)

 

רד תורמת לסטודנטים

חברת רד, ספקית פתרונות תקשורת לחברות תשתיות וחשמל, תרמה מלגות לימוד בהיקף של 72 אלף שקלים ל-12 סטודנטים הלומדים במגמה למדעי המחשב באקדמית תל-אביב יפו. המלגות מיועדות לסייע לסטודנטים לשכר לימוד ולהוצאות מחייה. ״אני בטוח שכשיגיע הזמן ותתפסו עמדות בכירות בתעשייה, לא תהססו גם אתם להעניק מלגות לצעירים ולמצטיינים״, אמר זוהר זיסאפל, ממייסדי רד, במעמד. בנוכחים: דניאלה אילן, סמכ"לית משאבי האנוש של רד, פרופ' שלמה בידרמן, נשיא המכללה, פרופ' גדעון דרור, ממלא מקום דיקן ביה"ס למדעי המחשב.

זהר זיסאפל דניאלה אילן והסטודנטים (צילום: יח"צ) (צילום: יח
זהר זיסאפל דניאלה אילן והסטודנטים(צילום: יח"צ)

 

הבבא ברוך משיק בית כנסת

הבבא ברוך חנך בית כנסת חדש בנתיבות, שעוצב בידי מפעל ''לביא תעשיות'', במרכזו שער מרוקאי מסוגנן. מיכה אוברמן, מנכ''ל החברה, ציין שכל העיצוב נעשה באישורו ובברכתו האישית של הבבא, ועלות ריהוט בית הכנסת מוערכת בכ-600,000 שקלים. טבין ותקילין.

הבבא ברוך (צילום: יח"צ) (צילום: יח
הבבא ברוך(צילום: יח"צ)

 

קו מאחד כוחות

עמותת הקו המאחד, בראשה עומדים ישראל וחיה שיינפלד, ערכו בספארי יום כיף לכ-600 ילדים חולים. בין התורמים את חלקם לאירוע, שעלות עמדה על 100,000 שקלים: יובל המבולבל ומני ממטרה, הסנטנדאפיסט אייל אלטווייל, מסעדת ליליות והשף יונתן ברבי, שתרמו את הקייטרינג. בנוכחים: ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן, והרב מאיר לאו.

הרב לאו ואחד הילדים (צילום: נתן איבגי וחיים טוויטו) (צילום: נתן איבגי וחיים טוויטו)
הרב לאו ואחד הילדים(צילום: נתן איבגי וחיים טוויטו)

 

פיבן והפמלייה בסביון

ג'רמי פיבן, אחד מכוכבי סדרת הפמלייה, נבחר לאחרונה להוביל קמפיין ישראלי שגוייס לקמפיין על ידי חברת buyme.co.il, פלטפורמה דיגיטלית שמציעה Gift Cards בעיצוב אישי. במסגרת הקמפיין שיעלה לקראת החגים, יגיע פיבן לארוחת חג משפחתית ובמהלכה יקבל מתנת חג מפתיעה. יונתן אלון, מנכ"ל החברה, כבר הודיע שהקמפיין באמצעות משרד הפרסום אברהם יכלול סרטונים שצולמו באחד הבתים בסביון ויעלו בידיגיטל. באשר לסכומים המדויקים: עלות הקמפיין למעלה ממיליון וחצי שקלים, ופיבן קיבל על השתתפותו כ-300,000 שקלים.

ג'רמי פיבן בקמפיין (צילום: יח"צ) (צילום: יח
ג'רמי פיבן בקמפיין(צילום: יח"צ)

יונתן אלון וג'רמי פיבן (צילום: יח"צ) (צילום: יח
יונתן אלון וג'רמי פיבן(צילום: יח"צ)

 

גלבוע בדרך לאטיאס

רגע לפני שניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3, עולה על מטוס לריו כדי לתמוך מקרוב בלוחם הטאקוונדו רון אטיאס ומאמנו יחיעם שרעבי, הוא ביקש להבהיר לקהילה העסקית שמזה שלוש שנים תומכת הקבוצה באטיאס, וסייעה לו עד להגעתו לאולימפיאדה באמצעות דמי קיום בגובה השכר הממוצע במשק.

 

ההודעה יצאה בעקבות הודעת חברת 'נשר תעשיות בע"מ' על תמיכתה באטיאס, בצד התעלמות, לטענת צוות 3, מתרומתם שלהם לאטיאס. החברה ציטטה מדברי גלבוע, שנשלחו לקהילה העסקית לפני כמה שבועות: "אני קורא לכם ידידיי מהקהילה העסקית להצטרף ולאמץ ספורטאים, וללוות את הוועד האולימפי. זו הדרך שלנו לעודד מצוינות בחברה ולעורר השראה בקרב ילדי ישראל".

יעל ארד, ניר גלבוע, רון אטיאס, יחיעם שרעבי (צילום: יח"צ) (צילום: יח
יעל ארד, ניר גלבוע, רון אטיאס, יחיעם שרעבי(צילום: יח"צ)

 

באלעד עולים כיתה

במשרדי החברה החדשים של חברת אלעד מערכות התקיים האירוע המסורתי ל-35 ילדי עובדים, העולים לכתה א'. ענבל סינמן, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה, ברכה את הילדים.

אירוע ילדים של אלעד (צילום: יח"צ) (צילום: יח
אירוע ילדים של אלעד(צילום: יח"צ)

 

פוגי מאחד כוחות

לאור השמועות העקשניות על הפרידה של השחקן אלון אבוטבול ורעייתו, שיר ביליה, נחמד להקשיב לציפורים הוליוודיות, שלחשו, שהשניים נצפו די צמודים בהקרנת סרט של מאיר פניגשטיין (פוגי) בלוס אנג'לס לפני כמה ימים. המדור רק מציין עובדות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים