יום חמישי, 16.05.2024 שעה 06:52

דודי סלע: אנחנו כבר מרגישים בנוח על החימר

נבחרת ישראל ערכה שני אימונים על החימר הספרדי והמחבט הבכיר נשמע מרוצה: "אנחנו מאוד מגובשים". אוקון: "המתקנים פה מעולים, אפשר לקנא"

|
נבחרת הדייויס. מרוצים מהתנאים בספרד (אמיר לוי)
נבחרת הדייויס. מרוצים מהתנאים בספרד (אמיר לוי)

לאחר שנחתה אתמול במורסיה שבספרד אל תוך מזג אוויר לח וגשום, קיימה היום (שני) נבחרת הטניס שני אימונים. הנבחרת פתחה את היום באימון כושר משותף עם המאמן יובל חיגר. בסיומו, התאמנו דודי סלע והראל לוי על המגרש המרכזי ביחד עם המאמן נועם בר.  אנדי רם ויוני ארליך התאמנו במגרש האימונים עם הקפטן אייל רן.

הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע, אמר לאחר האימון: "החימר פה שונה מהחימר שבארץ אבל אנחנו כבר מרגישים עליו בנוח. האווירה פה מאוד נחמדה, מארחים אותנו יפה והגיבוש, כרגיל, מצוין".

"היה יום ארוך של נסיעות, יצאנו מוקדם והיתה נסיעה ארוכה", אמר ל-ONE קפטן הנבחרת, אייל רן. "התקבלנו בקבלת פנים חמה. המקום ברמה מאוד גבוהה, והתחברנו שוב להיות נבחרת. האימון נדחה בגלל גשם, אבל דודי הספיק להתאמן והחברה האחרים עשו כושר".

רן התייחס למשטח החימר עליו יישחקו בסוף השבוע: "קצת קשה להעריך את המגרש. בגלל הגשם הוא נראה איטי, אבל אנחנו לא נתעסק בזה יותר מדי. ברגע שעלית למגרש אתה מתרגל אליו ושם הכל בצד".

את הנבחרת ייצגו דודי סלע והראל לוי במשחקי היחידים, ואנדי רם ויוני ארליך במשחקי הזוגות. מי שיהיה על הספסל הוא השחקן החמישי, נועם אוקון, שעקב פציעה בגב ממנה הוא סובל תקופה ארוכה, פינה את מקומו בנבחרת לחברו, הראל לוי.

אייל רן (אמיר לוי)
אייל רן. "בגלל הגשם המגרש נראה איטי, אבל לא נתעסק בזה" (אמיר לוי)

"קודם כל אני שמח להיות בריא", אמר אוקון. "זה כיף להיות עם הנבחרת, זה רק כמה פעמים בשנה שכולם מתקבצים. כל אחד רוצה לשחק וזה ברור. היה לי חלק גדול בלהביא את הנבחרת לבית העליון ואז נפצעתי".

"זה קשה לי כי אני ברמה טובה, אבל אני לא יכול להציג אותה בפני הקהל שלנו. אני שמח שהנבחרת הצליחה גם בלעדיי. אנחנו נבחרת של חמישה שחקנים וכל פעם מישהו אחר מביא את התוצאות", הוסיף.

"אנחנו מרגישים מצוין", ציין הטניסאי. "התנאים מדהימים, הגענו, נחנו, עשינו כושר וטיפולים. המלון והמגרש ברמה מאוד גבוהה, הכל פה חדיש, המלון שלנו ממוקם במתחם של האצטדיון ורואים את המגרש מהחלון. זה איצטדיון שבנו תוך שבוע. זה רק מראה מה אפשר לעשות כשרוצים וכשיש כסף".

איצטדיון מורסיה (ONE)
האיצטדיון במורסיה. נבנה בתוך שבוע אחד בלבד

אוקון הודה שהיה שמח לראות גם בארץ מתקנים כמו אלה שיש בספרד, אך הוא לא רואה את זה קורה בעתיד הקרוב: "בארץ זה משהו אחר. ספורט לא יכול להתקדם כשאין תנאים. נותר רק לקנא, ולא רק בספרד גם באירופה. אפילו לקולג'ים ובתי ספר יש מתקנים טובים יותר ממדינת ישראל. אצלנו כשיש קצת גשם, כבר אי אפשר להתאמן. משקיעים שנים בטוטו, והטניס מביא קבלות ותוצאות נהדרות, אבל מכאן ועד לקדם את המתקנים בארץ הדרך רחוקה", אמר.   

אוקון ניצח בשלושת השבועות האחרונים שלושה טורנירי פיוצ'ר על-סך 10,000 דולרים שהתקיימו ברמת השרון. "חזרתי מפציעה קשה בגב, ולצערי עברתי את זה כמה פעמים בקריירה. היה חשוב לי להתחרות בפיוצ'רים כדי לבדוק את המצב שלי".

"בעיקרון רציתי רק לסיים משחקים ובפועל השגתי 15 ניצחונות מ-15 משחקים לראשונה בקריירה. אני מקווה לחזור למגמת עלייה. אני נראה חזק פיסית, אבל לפעמים קורים דברים לא צפויים", הוסיף.

נועם אוקון בחימום (אלעד ירקון)
אוקון. "אני מקווה לחזור למגמת עלייה" (אלעד ירקון)

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */