שתף קטע נבחר

רומיניגה: "כלום לא סגור בבית שלנו"

רגע לפני ששחקני באיירן מינכן המריאו לישראל, התראיין יו"ר הקבוצה: "מכבי חיפה, בורדו, יובנטוס, הכל פתוח". ריברי: "נכון לעכשיו, אנחנו לא בין שלוש הקבוצות הטובות באירופה"

הנה זה מגיע. שחקני באיירן מינכן כבר מתחילים להרגיש את ליגת האלופות בפתח, כשמחר (ג') הם יתארחו באיצטדיון רמת גן, למשחק נגד מכבי חיפה, במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים. הקבוצה המריאה היום לתל אביב, כשמירוסלב קלוסה ולוקה טוני הפצועים לא כלולים בסגל הבווארי.

 

 

רגע לפני ההמארה, אמר יו"ר הקבוצה, קארל היינץ רומינגה, לתקשורת המקומית: "המשחקים בליגת האלופות הולכים ונעשים קשים משנה לשנה. כלום לא סגור בבית שלנו, מכבי חיפה, בורדו, יובנטוס, כולן קבוצות טובות". כזכור, הפעם האחרונה בה עברה באיירן את רבע הגמר היתה ב-2001.


מירוסלב קלוסה. בחוץ (צילום: AP)

 

את העונה הזו פתחו שחקני באיירן לא טוב, כשהם משיגים רק נקודה מתשע אפשריות בשלושת המשחקים הראשונים בבונדסליגה, אך לאחרונה נרשמה התעוררות, כשבשבת ניצחה הקבוצה 1:5 את בורוסיה דורטמונד. "לאחר פתיחה גרועה של העונה, המשחק בשבת היה סימן טוב, למרות שרוב השחקנים שלנו שיחקו באמצע השבוע במסגרות הבינלאומיות".

 

כשפרנק ריברי נכנס לשחק בשבת, בפתיחת המחצית השנייה, התוצאה עוד הייתה 1:1. רבע שעה אחר כך באיירן כבר עלתה ל-1:3, כשהקשר הצרפתי הבקיע את השלישי והקבוצה של לואיס ואן חאל סיימה את המשחק עם ניצחון ענק 1:5.


פרנק ריברי. משועמם על הספסל (צילום: AP)

 

התקשורת הגרמנית שיבחה את משחקו של ריברי, אולם השחקן עצמו לא היה מרוצה מהעבודה שעלה כמחליף: "משעמם לי על הספסל", אמר הצרפתי והוסיף: "אני מעוניין לשחק מהשריקה הראשונה, למרות שאני לא בטוח שאני כשיר ב-100 אחוז ויכול לרוץ 90 דקות".

 

רגע לפני ההמראה הוסיף ריברי: "נכון לעכשיו, אנחנו לא בין שלוש הקבוצות הטובות באירופה. אך במהלך הפגרה השתפרנו, במיוחד מבחינה טקטית, אפילו שבגלל ההתחמשות של ריאל מדריד לא שמו לב אלינו יותר מדי".


פורסם לראשונה 14/09/2009 10:59

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים