שתף קטע נבחר

ארגנטינה: רק תיקו לריבר, אסטודיאנטס ניצחה

הקבוצה של גורוסיטו אכזבה שוב ב-0:0 הביתי מול קולון. זו מלה פלאטה גברה 1:2 על אינדפנדיינטה וכמו באנפילד (1:2 על לאנוס), גם היא במינוס 2 מהפסגה

יממה אחרי שיריבתה השנואה, בוקה ג'וניורס (5 נק'), הפסידה בפתיחת המחזור הרביעי, קיוותה ריבר פלייט (4 נק') לרשום נצחון ביתי ולעקוף את הכחולים-צהובים. אלא שריבר מודל 2009 אפילו לא יכולה לשמוח שמחת עניים כזו ולפנות בוקר (ב') אכזבה שוב, עם 0:0 ביתי מול קולון.

 

הקבוצה של נסטור גורוסיטו, עם צמד ה'גמלאים' אריאל אורטגה ומתיאס אלמיידה בני ה-36 בהרכב, לא הצליחה לכבוש ושוב ירדה מהדשא לצלילי שריקות בוז מהיציעים. שופט המשחק, גבריאל פבאלה, היה הכוכב השלילי שלו, אחרי שלא שרק לשני פנדלים לטובת קולון, אבל גם מנע מריבר שני שערים - אחד אחרי שפסל שער חוקי של קבראל ונוסף כאשר עצר את דייגו בואונאנוטה, שהיה לבד בדרך לשער. שניהם, אגב, בטענות נבדלים שלא היו.


פביאני ושחקני ריבר נאבקו בקולון, אבל לא הצליחו לכבוש (צילום: AP)

 

מי שממשיכות לשמור על הקצב של המוליכה רוסאריו סנטראל הן אסטודיאנטס ובאנפילד. הקבוצה מלה פלאטה גברה במשחק קשה 1:2 על אינדפנדיינטה. אחרי פתיחה סוערת עם שערים של מאורו בוסלי (3) למארחת ודריו גאנדין (10) לאורחת, חואן דיאס הכריע את המשחק, שלוש דקות לסיום, אחרי ערבוביה ארוכה ברחבה.

 

באנפילד הפכה גם היא להפתעת תחילת העונה אחרי 1:2 על לאנוס בדרבי של דרום בואנוס איירס, שמציב גם אותה במינוס שתיים בלבד מהפסגה, לקראת 'משחק העונה' מול רוסאריו בשבת. סנטיאגו סאלסדו כבש ראשון למפסידה (26), אבל האורוגוואי סנטיאגו סילבה, שכבר הגיע לחמישה שערים בארבעה מחזורים, השלים מהפך (31 ו-66).


סנטיאגו סילבה ובאנפילד חוגגים ניצחון בדרבי מול לאנוס (צילום: AP)

 

סגנית האלופה הורקאן צברה בשעה טובה נקודת בכורה העונה, לאחר 1:1 בחוץ מול גודוי קרוס. אחרי שער לכל צד שנפסלו בטענת נבדל,

 אריאל רוחאס כבש ראשון לקבוצה ממנדוסה, אבל לאו דיאס, מי שכבש את שני השערים היחידים של הורקאן העונה, הציל נקודה בדקה ה-84 נקודה לקבוצה של אנחל קאפה.

 

הצמרת (4): 1. רוסאריו סנטראל 12 נק'; 2. אסטודיאנטס, ולס ובאנפילד 10 כ"א; 5. ניואלס 7. התחתית: 16. ראסינג וטיגרה 3 כ"א; 18. הורקאן וחימנסיה 1 כ"א; 20. צ'קאריטה 0.

 

המחזור הבא: שישי: הורקאן - אסטודיאנטס, רוסאריו - באנפילד. שבת: אינדפנדיינטה - ולס, ארחנטינוס - אתלטיקו טוקומאן, קולון - צ'קאריטה, חימנסיה - טיגרה. ראשון: ארסנל - ריבר, סן לורנסו - ראסינג, לאנוס - ניואלס, בוקה - גודוי קרוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים