סגן שר הביטחון: הצדק ימוצה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90, חדשות)
יגיע לטקס. בן דהאן | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90, חדשות

שעות ספורות לאחר שמשפחתו של הדר גולדין ז"ל קראה לציבור להגיע בהמוניו לטקס לזכרו בטענה כי אף נציג מהממשלה לא יהיה נוכח, הודיעו שרת המשפטים איילת שקד, השר צחי נגבי וסגן שר הביטחון אלי בן דהן על כוונתם לכבד את החלל החטוף. האזכרה במלאת שנתיים לנפילתו של סגן גולדין תיערך בבית העלמין הצבאי בכפר סבא ב-16:00.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק  

"אנחנו קוראים לכלל הציבור הישראלי להגיע לאזכרה ולהוכיח להדר ז"ל שהוא לא נשכח ברפיח", קראו במשפחת גולדין. "מאכזב אותנו שאף שר בממשלת ישראל לא מצא את הזמן לכבד את הדר ואותנו בנוכחות באזכרה במלאות שנתיים לנפילתו".

בני המשפחה שיגרו עקיצה לעבר שרי הממשלה על כך שאישרו את ההסכם ללא הכללת החיילים הנעדרים ממבצע צוק איתן. "אנו משוכנעים שהציבור הישראלי יוכיח לממשלת ישראל שהוא כן זוכר את הדר ויגיע מחר בהמוניו לבית העלמין הצבאי בכפר סבא", ציינו במשפחה.

ההודעה האחרונה מגיעה לאחר שבחודשים האחרונים מנהלים בני המשפחה מאבק להחזרת גופת בנם משבי חמאס. בחודש יוני האחרון, לאחר אישורו של הסכם הפיוס עם טורקיה, פרסמה המשפחה הודעה התוקפת את התנהלות הממשלה.  "אנו רואים בחומרה רבה את ההסכם המתגבש, שמפקיר את סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול ואינו כולל את החזרת גופותיהם משבי חמאס", טענו אז בני המשפחה.

הדר גולדין ז"ל (צילום: חדשות)
הדר גולדין ז"ל | צילום: חדשות

ההודעה שמסרה המשפחה כללה מתקפה ישירה על ראש הממשלה. "הצהרותיו של נתניהו ריקות מתוכן", טענו. "הוא פועל בניגוד להבטחותיו כלפינו עד לימים האחרונים ממש, ומביא לעם ישראל ולנו הסכם רע ובעייתי, המתעלם מכאב המשפחות ומגורלם של גיבורי ישראל".