שתף קטע נבחר

מחיר הניצחון בב"ש: זנדברג ייעדר מול סלטיק

הקשר נפצע לאחר שנכנס כמחליף ב-1:3 של הפועל ת"א, לא ישותף מול הסקוטים ביום ה'. גוטמן: "יש לנו סגל מספיק עמוק, ווצ'יצ'ביץ' יוסיף הרבה". עזורי: "מול הפועל אסור לאבד ריכוז"

מזל טוב. הפועל תל אביב רשמה הערב (א') את ניצחון הליגה הראשון לעונת 2009/10, כשחזרה מבאר שבע עם 1:3 על הפועל המקומית. עכשיו יכולו שחקניו של אלי גוטמן להתכונן בשקט למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, ביום חמישי הקרוב, בבית מול סלטיק.

 

 

מיכאל זנדברג, שנכנס כמחליף, כבש ונפצע, גרם לכאבי ראש בצוות המקצועי של האדומים. החשש הוא לקרע בשריר הירך האחורי של הקשר, שיעבור ביום שלישי בדיקת MRI על מנת לאבחן בדיוק מהי חומרת הפציעה, אך בכל מקרה יחמיץ את המשחק מול הסקוטים. המטרה היא להכשירו למשחק החשוב ביום שני הבא מול מכבי חיפה. "הוא היה מתוכנן לפתוח בחמישי, בגלל זה הוא עלה כמחליף. אבל יש לנו סגל מספיק טוב, במיוחד בכל מה שקשור לחלק הקדמי", אמר מאמנו אלי גוטמן.

 

מלבד זאת נשמע המאמן מרוצה בתום המשחק: "זהו ניצחון ליגה ראשון, במגרש קשה מאוד. מתוך שלושה משחקים ששיחקנו עד כה העונה, נאלצנו לעבור בטדי ובבאר שבע, זה לא קל. פתחנו לא טוב את המשחק, בזכות האווירה ביציעים, באר שבע פתחה בהתלהבות. אנחנו עשינו שגיאות בהגנה והם, בחכמה, שלחו את דוד רביבו לאחור והוא מצא את אסולין, אך תיקנו את זה בהמשך הדרך".

 

"במחצית השנייה שיחקנו נכון וחכם, וכמעט בכל התקפה מתפרצת יכולנו לכבוש שער". כשנשאל גוטמן על הרכש החדש הוא ענה: "השער של ווצ'יצ'ביץ' היה יפהפה. מדובר בשחקן שהתאמן איתנו בסך הכל עשרה ימים, אין לי ספק שהוא יוסיף לנו הרבה".


סמואל יבואה. להפועל יש חלק קדמי מספיק עמוק (צילום: רועי עידן)

 

בנוגע לתכניות הקבוצה בליגה האירופית אמר גוטמן: "כרגע אנחנו מסתכלים רק על המשחק הראשון מול סלטיק, אצלנו בבית. אחרי הניצחון היום, נגיע בהרגשה טובה מאוד".

 

וואליד באדיר אמר בסיום המשחק: "לא נכנסנו טוב למשחק, אבל בפתיחת המחצית השנייה ידענו שאם נבקיע את השער השני ננצח. אלי לא דיבר איתנו יותר מדי בהפסקה, אלא רק אמר שהגול השני יבוא אם נחזור לשחק את הכדורגל שלנו. במחזורים הקודמים בזבזנו שני משחקים, רצינו לנצח הערב, כדי לצבור בטחון לקראת סלטיק ומכבי חיפה, וזה בדיוק מה שעשינו".


אוהדי הפועל באר שבע. אכ-ז-בה (צילום: רועי עידן)

 

עזורי: "היינו יכולים לנצח את המשחק הזה"

המאמן המאוכזב מהצד השני, גיא עזורי, אמר: "כשמפסידים אפשר לתרץ, אבל כשמשחקים מול הפועל תל אביב, אסור לאבד ריכוז. היו לנו דקות טובות ואולי זה יישמע מוזר, אבל היינו יכולים לנצח את המשחק הזה. כשאתה לא מנצל את המצבים שלך, אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך".

 

"היינו חייבים לשחק ללא שגיאות מול קבוצה כזו, ושילמנו על חוסר המחוייבות. בחלקים מסוימים לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. אני חוזר ואומר שאנחנו קבוצה חדשה, זו עובדה ולא תירוץ. נוצר פה משהו להרבה זמן, זה הכל שאלה של סבלנות. הפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו". מחר הוא המועד האחרון להשלמת העברות, ובבאר שבע צפויים להחתים את גיל בלומשטיין, שיחק בעבר בוויאריאל ובחודשיים האחרונים נבחן בגלאזגו ריינג'רס.

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: איזי עין דור ולי בוץ

 


הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב
הפועל ב"ש ציון הפועל תל אביב ציון
טברטקו קאלה 6 ניל אברבנאל 5

אביתר אילוז (58)

3 עומרי קנדה 6
פאבל פרגל 5 דגלאס דה סילבה 7
דנילו מוריירה 4 וואליד באדיר 6
שמעון הרוש 3 דדי בן דיין 6
יוסי אופיר (82) 6 אביחי ידין 7
אייל שן 5 ביברס נאתכו 6
דוד רביבו 5 גילי ורמוט 6
ארז מסיקה 5 נמניה ווצ'יצ'ביץ' (58) 7
מאור מליקסון 5 איתי שכטר 4
ליאור אסולין 5 סמואל יבואה (63) 4
מחליפים   מחליפים  
אוהד קדוסי (58) 5 מיכאל זנדברג (58, 67)  
סיראז' נאסר (82)   זוראב מנטששווילי (67)  
    מהראן לאלא (63)  
גיא עזורי 5 אלי גוטמן 7
שופט: אלון יפת 5 תוצאת משקפת: 3:2

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי ורמוט מול הפועל באר שבע
צילום: : רועי עידן
מומלצים