מצרים: חיסלנו את מנהיג שלוחת דאעש בסיני

הישג מצרי בלחימה בחצי האי. הצבא הודיע הערב כי מנהיג אנסאר בית אל-מקדס ו-45 פעילים חוסלו בתקיפות אוויריות באל-עריש. השבוע פרסם ארגון הטרור סרטון שבו הוצאות להורג של שבויים ואיומים על ישראל (בעולם)

(צילום מסך)

צבא מצרים הודיע הערב (יום ה') כי חיסל את מנהיג אנסאר בית אל-מקדס, מנהיג שלוחת דאעש בסיני. המנהיג, אבו-דעא אל-אנסארי, חוסל בסדרת תקיפות אוויריות באזור העיר אל-עריש.

בהודעת הצבא נאמר כי בסדרת התקיפות האוויריות באזור אל-עריש חוסלו גם 45 פעילים, חלקם עוזרים בכירים של אל-אנסארי, ועשרות נפצעו. בנוסף נהרסו מחסני אמצעי לחימה של ארגון הטרור.

ייתכן שמניין ההרוגים הגבוה הוא סיכום של התקיפות המצריות באזור בתקופה האחרונה, שבמהלכה גם כן הודיעו על מספרים גדולים של נפגעים בקרב אנשי דאעש בסיני. שלוחת דאעש בסיני לא אישרה כי מנהיגה אכן חוסל.

"המבצעים המוצלחים האלה מביעים את המחויבות של הצבא לחללים הגיבורים ואת הדבקות ברדיפת פעילי הטרור ומנהיגיהם, היכן שיהיו, עד אשר מצרים תהנה מיציבות", אמר דובר צבא מצרים.

בימים האחרונים פרסם ארגון אנסאר בית אל-מקדס פרומו לסרטון בשם "להבת המדבר". בסרטון המדובר, שאורכו 35 דקות, תועדו בעיקר פעולות של שלוחת דאעש בסיני נגד כוחות הביטחון.

גם ישראל זכתה להתייחסות בסרטון של אנסאר בית אל-מקדס, ולא בפעם הראשונה. בסרטון נשמעו טענות על כך שישראל מסייעת לצבא המצרי במלחמה נגד הארגון, בין השאר על ידי הפצצות. בנוסף נטען כי לנוכח אוזלת ידו של הצבא המצרי ישראל הגבירה את פריסתה לאורך הגבול. הקריין הבטיח כי ישראל תשלם מחיר כבד וכי החשבון איתה ארוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר