שתף קטע נבחר
.

ספורטאים, אבל לא כמו כולם

הכפר האולימפי אמור לארח ספורטאים מכל העולם שיתחרו במשחקים האולימפיים בריו, אבל לצערם של רבים - הכוכבים הגדולים באמת, כמו יוסיין בולט ונבחרת ארה"ב בכדורסל - מצאו מקומות אחרים לנוח בין תחרות לתחרות

אחרי שכוכבים גדולים, בעיקר מהטניס ומהגולף, בחרו שלא להגיע למשחקים האולימפיים בריו, בעיקר בשל נגיף הזיקה, אלו שבכל זאת הסכימו להגיע לא ממש מתערבבים עם האחרים בכפר האולימפי.

 

אמנם מייקל פלפס סיפר אתמול (ד') במסיבת העיתונאים כי הוא ראה והתרגש לצפות בנובאק ג'וקוביץ' בכפר האולימפי, אבל כל נבחרת הדרים-טים האמריקנית (יחד עם נבחרת הכדורסל של נשים ארה"ב), כמו גם יוסיין בולט לא התחככו עם הספורטאים האחרם, בדיוק כמו רוג'ר פדרר בלונדון.

 

 

ארה"ב בחרה לשכן את נבחרות הכדורסל שלה ביאכטה מפוארת בנמל של ריו, כזו שיכולים להיכנס אליה 400 אנשים ב-196 חדרים שונים.

 

באופן טבעי יוסיין בולט הוא הדבר המעניין ביותר באיזור ריו, אבל מאז שהגיע לברזיל, הוא פשוט נמצא במחתרת ועד יום שלישי הקרוב, אז תוצג המשלחת הג'מייקנית, הוא לא מתכוון להיחשף בפני התקשורת. בולט יתחרה ב-14 באוגוסט ב-100 מטר וארבעה ימים לאחר מכן ב-200 מטר (יום אחרי גם יתחרה במירוץ השליחים עם חבריו לנבחרת ג'מייקה). בולט גם לא מתגורר בכפר האולימפי בבארה, אלא בבית מלון יוקרתי ליד שדה התעופה בעיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים