ביקש להסיר האיסור. קצב (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)
המתלוננת בירכה על ההחלטה | צילום: קובי גדעון, פלאש 90

אודליה כרמון - א' ממשרד התחבורה - בירכה על החלטת ועדת השחרורים שלא לקצר את עונשו של הנשיא לשעבר. "האמנתי בתוך תוכי שזו תהיה ההחלטה", אמרה בראיון לחדשות 2, "אני שמחה בשבילי ובשביל המתלוננות הנוספות".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

"ועדת השחרורים הייתה המעוז האחרון של השפיות בתוך הקרקס המטורף הזה", הוסיפה כרמון. לדבריה של המתלוננת הצטרפו גם חברות הכנסת שלי יחימוביץ' וזהבה גלאון, שהביעו שביעות רצון מההחלטה.

"טוב עשתה ועדת השחרורים כשהדפה את מסע הלחצים הכבד לשחרור קצב", אמרה יחימוביץ', שגם שימשה כעדה מטעם התביעה נגד הנשיא לשעבר. "זהו מסר מוסרי וציבורי חשוב לעיקרון השוויון בפני החוק, בלא קשר למעמדו של האסיר, ומסר חשוב עוד יותר לנשים שקצב התעלל בהן ומעולם לא התחרט על כך".

"אין גבול לביזיון". כרמון (צילום: חדשות 2)
"הוועדה - מעוז השפיות" | צילום: חדשות 2

"טוב שמערכת הצדק אמרה סוף סוף בקול רם וברור: אי אפשר לאנוס נשים ולצאת מזה בזול, גם אם אתה נשיא לשעבר", כתבה יו"ר מרצ זהבה גלאון בטוויטר.

בתנועה לאיכות השלטון הדגישו כי אי החרטה של קצב היא גורם מכריע שיש להתחשב בו. לדברי גורמים בתנועה, החלטת הוועדה בעניין קצב היא חשובה משום שלא הביע חרטה, לא לקח אחריות על מעשיו והמשיך לראות עצמו קורבן: "שחרורו היה מהווה פגיעה באמון הציבור".