שתף קטע נבחר

נדאל הודיע: "אשתתף בטורניר ליחידים בריו"

הטניסאי הספרדי, ששקל לשחק רק בזוגות ובזוגות המעורבים באולימפיאדה, אמר: "יש קצת חשש מהפציעה, אבל קיבלתי את ההחלטה". קונצ'יטה מרטינס: "הוא האופציה הטובה ביותר שלנו על מנת להשיג מדליה"

אחרי גל הפרישות, מארגני טורניר הטניס בריו 2016 יכולים קצת לנשום לרווחה. רפאל נדאל, אשר היה ספק לגבי השתתפותו בטורניר היחידים במשחקים האולימפיים, הודיע היום (ד') רשמית שייטול בו חלק. לאחרונה פורסם כי בשל העובדה שהספרדי מחלים מפציעה במרפק הוא יעדיף להשתתף בטורנירים לזוגות וזוגות מעורבים בלבד.

 

כעת הודיע נדאל: "דיברתי עם האנשים סביבי, התאמנתי היטב וקיבלתי את ההחלטה להשתתף בטורניר ליחידים. אשחק גם בזוגות וזוגות מעורבים. נכון שאני לוקח סיכון ויש קצת חשש, אבל זה לא הולך ונעשה גרוע יותר". נדאל לא שיחק בחודשיים האחרונים מאז שנפצע במהלך טורניר רולאן גארוס.

 

רפאל נדאל. "המצב של המרפק לא מדרדר" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רפאל נדאל. "המצב של המרפק לא מדרדר"(צילום: EPA)

 

קפטנית נבחרת הטניס של ספרד, קונצ'יטה מרטינס, מסרה: "המצב של המרפק של נדאל לא הידרדר והיה לו קל לקבל את ההחלטה, הוא האופציה הטובה ביותר שלנו על מנת להשיג מדליה באולימפיאדה. הוא מתאמן היטב, נכון שחסרים לו משחקים אבל גם כך הוא יעשה עבודה יוצאת מהכלל". מארק לופס יהיה שותפו של נדאל בטורניר הזוגות וגרביניה מוגורוסה תשחק איתו בזוגות המעורבים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים