שתף קטע נבחר

איטליה: דייגו נפצע בניצחון יובה, תיקו למילאן

הברזילאי של הביאנקונרי נפגע ב-0:2 על לאציו ("מקווה שזה לא חמור"), כעת לא ברור אם יהיה כשיר למשחקי ליגת האלופות בבית בו משחקת מכבי חיפה. רק 0:0 לרוסונרי נגד ליבורנו

רק זה היה חסר ליובנטוס. בקיץ היא שילמה לורדר ברמן 25 מיליון יורו תמורת רכישתו של הברזילאי המצויין דייגו. הערב (ש') ניצחו שחקניו של צ'ירו פרארה בליגה 0:2 את לאציו, אבל לשמחת הניצחון נוספה דאגה ואכזבה מפציעתו של הכוכב.

 

 

דייגו נפצע בירכו במחצית הראשונה, הורד על אלונקה (הוחלף על ידי סבסטיאן ג'יובינקו) וכעת לא ברור אם יהיה כשיר למשחקיה של יובנטוס בליגת האלופות, בבית בו היא תתמודד בין היתר נגד מכבי חיפה. המשחק הראשון של יובה יתקיים ביום שלישי, בבית מול בורדו.

 

בדקה ה-72 הגיע האורוגוואי מרטין קאסרס לכדור שנהדף מהגנת לאציו, בעט שטוח וכבש את השער הראשון של הביאנקונרי ב'אולימפיקו' ברומא. הצרפתי דוד טרזגה, שהודיע בשבוע שעבר כי לא ימשיך ביובנטוס בעונה הבאה, כבש את השני בתוספת הזמן אחרי שהשוער הדף בעיטה של אמאורי מקרוב.

 

ליובה יש כעת מאזן מושלם של תשע נקודות משלושה משחקים. דייגו אמר בסיום המשחק: "אני מרגיש כאבים ומקווה שהפציעה הזו לא חמורה. מחר (א') אעבור בדיקות ואז אהיה יותר חכם. הבעיות שלי בשרירים באביב שעבר בגרמניה היו מאוד חמורות, טוב שהשגנו את הניצחון החשוב הזה".  


רונאלדיניו מול ליבורנו (צילום: AP) 

 

לפני פגרת הנבחרות ספגה מילאן תבוסה צורבת 4:0 בדרבי נגד האלופה אינטר. הרוסונרי קיוו להתאושש במשחק החוץ הערב נגד העולה החדשה ליבורנו, אבל כל

שהצליחו להשיג היה תיקו 0:0 מאכזב.

 

התוצאה מותירה את מעמדו של מאמן מילאן ליאונארדו מעורער. ה'גזטה דלו ספורט' כתב בכותרת: "מילאן נראתה חיוורת בליבורנו, הרוסונרי לא הבריקו". אתר 'דאטה ספורט': "עוד פלופ אחד, מילאן נראתה אפורה".

 

ליאונארדו היה מאוכזב בסיום: "יצרנו הזדמנויות ויכולנו לנצח את המשחק הזה. התקשנו במחצית הראשונה, אבל השתפרנו אחרי ההפסקה".  


פורסם לראשונה 12/09/2009 22:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים