שתף קטע נבחר

ספרד: נצחונות לברצלונה וריאל מדריד

זלאטן אברהימוביץ' כבש ובישל לליאו מסי ב-0:2 של האלופה על חטאפה. הבלאנקוס הביסו 0:3 בחוץ את אספניול, רונאלדו כבש וקאקה בישל צמד. אתלטיקו מדריד וראסינג סנטאנדר סיימו בתיקו 1:1, סביליה הביסה בבית את סראגוסה 1:4

ברצלונה וריאל מדריד נחשבות לשתי הגדולות שיילחמו על האליפות בספרד, אחרי שני מחזורים שתיהן עם מאזן מושלם של שש נקודות. זאת, אחרי שהטרבליסטית מאשתקד ניצחה הערב 0:2 את חטאפה והלבנים של מנואל פלגריני הביסו בחוץ 0:3 את אספניול.

 

 

ליאו מסי חזר אמנם במצב רוח ירוד אחרי הכישלון של נבחרת ארגנטינה במשחקים מול ברזיל ופרגוואי במוקדמות המונדיאל, אבל לפחות בספרד הוא רווה נחת. הערב (ש') כבש הארגנטינאי את השער השני של ברצלונה בניצחון החוץ 0:2 על חטאפה במחזור השני בליגה. מסי שולב כמחליף יחד עם אנדרס אינייסטה במחצית השניה, והשניים היו מהגורמים העיקרים לניצחון.


איברהימוביץ' חוגג עם צ'אבי (צילום: AFP) 

 

בדקה ה-65 מסר אריק אבידל מצד שמאל, הגנת חטאפה לא הצליחה להרחיק וזלאטן איברהימוביץ' כבש את שערו השני במדי בארסה. בדקה ה-79 מסר השבדי למסי, שכבש בנגיחה את השני של בארסה.

 

ריאל מדריד הביסה בחוץ 0:3 את אספניול, בכיכובו של קאקה שבישל שני שערים. בדקה ה-40 מסר הברזילאי לאסטבן גארנרו שכבש את הראשון ובדקה ה-77 הוא סיים מבצע מצויין בבישול לגוטי, שהבקיע את השני. ראול, שעלה גם הוא כמחליף, היה קרוב לכיבוש בתוספת הזמן, אבל בעט מעל השער.


שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: AFP) 

 

בזמן שנותר קיבל כריסטיאנו רונאלדו, ששולב כמחליף, את הכדור באגף ימין, פרץ לרחבה וכבש מול קרלוס קמני את השלישי של הבלאנקוס. החלוץ הישראלי, בן

סהר, לא שותף בהרכב אספניול. לפני המשחק נערך טקס לזיכרו של בלם אספניול, דניאל חארקה, שהתמוטט ומת במהלך ההכנות של הקבוצה לעונה החדשה.

 

אתלטיקו מדריד הגיעה למשחק הביתי נגד ראסינג סנטאנדר במטרה להתאושש מהתבוסה 3:0 למלאגה במחזור הראשון. אבל, כל שהצליחה להשיג היה שיוויון 1:1. חוסה מנואל חוראדו כבש ראשון לרוחיבלאנקוס (43), אוסקר סראנו הישווה כעבור שלוש דקות.

 

סביליה הביסה בבית את סראגוסה 1:4. המגן הצרפתי עבדולאי קונקו כבש ראשון לקבוצה מאנדלוסיה (8), חאבייר אריסמנדי הישווה (33), אבל ההמשך היה כולו של המארחים. הברזילאי לואיס פביאנו (46 ו-86) והארגנטינאי דייגו פרוטי (58) עשו את המלאכה עבור הקבוצה של המאמן מנולו חימנס.


פורסם לראשונה 12/09/2009 22:06

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AP
מומלצים