שתף קטע נבחר

צילום: AP

בניון על השלושער: "היה לי יום טוב, יום מושלם"

הקשר, שכיכב ב-0:4 על ברנלי וכבש שלישייה שלישית במדי ליברפול, לא שכח להודות לחבריו: "אני בר מזל שהם מסרו לי כדורים טובים". גם רפא בניטס פירגן לו: "יוסי שחקן מאוד פיקח"

ד"ש לקשטן. אחרי המשבר בנבחרת ישראל, כיכב הערב (ש') יוסי בניון בניצחון הגדול של ליברפול 0:4 על ברנלי בפרמייר-ליג. בניון כבש שלושער והודה גם למנג'ר הספרדי, רפא בניטס.

 

"זה היה יום טוב שלי, יום מושלם", סיפר בסיום בניון. "כבשתי שלושה שערים, אבל הדבר הכי חשוב זה הניצחון. התחלתי בצד ימין, אבל רפא העביר אותי לשחק באמצע. בכל פעם שקיבלתי את הכדור הרגשתי שיש לי מספק מרחב על מנת ללכת קדימה ולמסור את הכדור לחלוצים. בנוסף הייתי בר מזל שהחבר'ה מסרו לי כדורים טובים".


בניון חוגג עם חבריו בליברפול, שמו מאחור את ההפסד לטוטנהאם (AP) 

 

"לא התחלנו היטב את העונה ולא ציפינו להיות עם שני הפסדים כבר אחרי ארבעה משחקים, אבל פגרת הנבחרות באה לנו בזמן", הוסיף הקשר. "חזרנו חזקים יותר. אנחנו מקווים ליצור מעכשיו רצף של נצחונות על מנת להחזיר אלינו את הביטחון ולהיות למעלה כל הדרך. אם נמשיך לנצח כולם יראו שיש לנו את האיכות להיות למעלה".

 

רפא בניטס: "נתנו הופעה טובה, כבשנו ארבעה שערים ושמרנו על שער נקי, זה חשוב בשביל הביטחון. אני מאוד מרוצה, גם בשביל יוסי שכבש שלושער. ליוסי יש את היכולת להחליף מקומות, הוא שחקן מאוד פיקח. כולם עשו עבודה טובה ובמחצית השנייה היו לנו יותר הזדמנויות לכבוש. הלוואי שנבוא לכל משחק כמו שבאנו לזה".


בניטס. פירגן לקשר הישראלי (צילום: רויטרס)

 

השלושער הראשון מאז רוני רוזנטל

זהו השלושער השלישי של בניון במדי ליברפול. קפטן הנבחרת הבקיע שלישייה ב-2:5 על הבאנט החובבנית בגביע האנגלי לפני שנה וחצי, אבל הרגע הגדול באמת שלו אירע חודשיים לפני כן, בנובמבר 2007. אז כבש בניון שלושער ובישל צמד ב-0:8 המדהים של האדומים על בשיקטאש הטורקית בליגת האלופות.

 

הטריו של בניון היה גם השלושער השני של שחקן ישראלי בליגה האנגלית הבכירה. גם הראשון נכבש על ידי שחקן שעבר ממכבי חיפה לאירופה, והגיע לשיאו בליברפול. רוני רוזנטל כבש את השלושער היחיד שלו בליברפול כבר במשחקו השני בקבוצה, בדרך לאליפות ב-1990, האחרונה של המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בניון וג'רארד
צילום: רויטרס
מומלצים