שתף קטע נבחר

שום: "התחלנו את העונה ובצורה מצוינת"

במחזור ה-3 מכריז המאמן על תחילת הפעילות בבית"ר ירושלים עם ניצחון 1:3 על מכבי פ"ת, אך הודה: "לא קל לעלות עם כל כך הרבה צעירים". ברוכיאן: "אני מרגיש מבוגר ליד עידן ורד וטוטו, אבל הם שחקנים מצוינים". רוני לוי: "השער הראשון שבר אותנו"

אחרי שני מחזורים נטולי שערים ותוצאות תיקו 0:0 מול הפועל תל אביב ובני סכנין, הודיע יצחק שום קבל עם ועדה כי העונה נפתחת בשבת מול מכבי פתח תקווה. והינה, השחקנים כנראה הפנימו את המסר ועלו להתקפה כדי להכריע את מכבי פתח תקווה, אותה ניצחו 1:3 ב'אורווה'.

 

 

למרות שנראה כי הירושלמים שולטים ומנצחים בצדק אחרי שכבר הובילו 0:3, שום הודה כי היה מתוח עד לשריקת הסיום. "היה לי קשה מאוד", סיפר המאמן, "עד שזה לא נגמר, נגמר וכשזה קורה אני שמח. אמרתי באסיפה שהליגה מתחילה היום והיא אכן התחילה ובצורה מצוינת. אני מרוצה מכל השחקנים שנתנו היום גם משחק טוב וגם פייט טוב. בשביל זה הם על המגרש וכך גם טוטו תמוז, ואני שמח שהוא כבש. זאת העבודה שלו".

 

שום דיבר גם על העבודה עם הסגל הירושלמי חסר הניסיון, תחת הדרכתו. "היו פה שמונה שחקני בית"ר, זה לא פשוט ולא קל לעלות עם כל כך הרבה צעירים, אבל ידענו את זה מראש", אמר שום. "גם שחקני הספסל גומז ו-ויסה צעירים. יש גם שלושה ותיקים. היה לנו קשה מאוד בשבועות האחרונים. אני לא זוכר מתי בית"ר לא כבשה בשני משחקים רצופים, ובית"ר קבוצה שרגילה לכבוש ואם זה לא קורה אז מאבדים ביטחון".

 

אבירם ברוכיאן: "לנצח באורווה ולהבקיע שלושה שערים זה ברכה ואנחנו מגיעים לשנה החדשה עם ניצחון. תמיד הראש שלנו במשחק עצמו, לפעמים משחקים יותר טוב, לפעמים פחות טוב. מבחינתנו הליגה מתחילה עכשיו. רובנו משחקים בנבחרות, ועכשיו חוזרים להתאמן עם קבוצה. אני מרגיש קצת מבוגר ליד הצעירים, אבל הם שחקנים מצוינים ואני שמח שעידן ורד וטוטו תמוז היו טובים היום ולקחו את המושכות".


טוטו תמוז. חזר בכושר מהנבחרת הצעירה (אלי אלגרט)

 

בניגוד לבית"ר, במכבי פ"ת עדיין ממתינים לניצחון ראשון ולאכזבתם יפתחו את השנה העברית החדשה ללא אחד כזה. "אנחנו בתחילת הדרך וננסה לתקן במחזורים הבאים", אמר בסיום המאמן המקומי רוני לוי. "שיחקנו מול בית"ר שהיא קבוצה טובה מאוד. בחצי הראשון היה לנו משחק טוב. בחצי השני, התחלנו רע והיינו צריכים לרדוף אחריהם".

 

"מבחינת העמידה, וההשקעה, הקבוצה היתה בסדר גמור, אבל השער הראשון שבר אותנו. צריך לדעת לשמור על המסגרת הקבוצתית גם אחרי שער כזה. רצינו להגיע לראש השנה עם ניצחון, אבל לא הצלחנו ואנחנו מאוכזבים".
מכבי פתח תקווה ביתר ירושלים סיבוב 1

ציוני שחקנים
מכבי פתח תקווה ציון בית"ר ירושלים ציון
אוהד כהן 6 אריאל הרוש 5
נאור פסר 4 שמואל קוזוקין 5
מוראד מגמאדוב 4 שמעון גרשון 5
אבי יחיאל 4 אריק בנאדו (הורחק 73) 5
קובי גנון 4 אבי ריקן 6
עומר בוקסנבוים (72) 5 עידן טל 6
ריינלדו אלדרטה (58) 3 קובי מויאל 6
ואנצ'ו טריאנוב 4 אבירם ברוכיאן 6
טל בן חיים 5 עידן ורד (87) 7
דני פרדה (84) 4 עמית בן שושן (75) 5
טומיסלב בוסיץ' 3 ברק יצחקי (64) 5
מחליפים   מחליפים  
עומר דמארי (58) 5 טוטו תמוז (64) 7
דובב גבאי (72)   תומר בן יוסף 75)  
דן רומן (84)   ג'וניור ויסה (87)  
רוני לוי 4 יצחק שום 6

שופט: חיים יעקב

6 תוצאה משקפת: 4:1

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים