שתף קטע נבחר

סופית: דורוז'ון לא תהיה באולימפיאדה

מטילת הכידון התייצבה לתחרות ההזמנה האחרונה לפני ריו כשהיא חבושה ברגלה ושוב איכזבה עם תוצאה של 48.03 מטרים. רוגל נחום, המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה: "איבדנו ספורטאית שסומנה כמי שתגיע לגמר"

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון לא הצליחה להשיג הערב (א') את הקריטריון לאולימפיאדה בתחרות המבחן האחרונה שנערכה עבורה - 60 מטרים - ולכן לא תשתתף במשחקים בברזיל שייפתחו בסוף השבוע באופן סופי. 

 

דורוז'ון התייצבה לתחרות כשהיא שוב חבושה ברגלה והטילה את הכידון למרחק של 48.03 מטרים בלבד. בניסיון השני פסלה ולאחר מכן החליטה להרים ידיים, הורידה את הנעליים ופרשה. 

 

לא תמריא לברזיל. מרגריטה דורוז'ון (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
לא תמריא לברזיל. מרגריטה דורוז'ון(צילום: Gettyimages)

 

בכך נקבע שהמשלחת הישראלית לריו תכלול 47 ספורטאים, ודורוז'ון לא תהיה חלק ממנה. בימים האחרונים הכפר האולימפי הולך ומתמלא בספורטאים ישראלים, כשחברי נבחרת השחייה כבר התמקמו באזור יחד עם נבחרת השייט, הרוכבת שני בלוך, המתעמל אלכס שטילוב וספורטאים נוספים.

 

רוגל נחום, המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה: "היא עשתה שני ניסיונות והרגישה את הפציעה כבר בהטלה הראשונה. היא נפצעה לפני חודשיים אחרי שנתיים של הכנות ולא הספיקה להחלים. איבדנו אתלטית שהייתה מסומנת להגיע לגמר אולימפי. היא תצטרך לנוח ולהשתקם לקראת אליפות אירופה לאומות ואליפות העולם. היא עם דמעות בעיניים ומאוד עצובה, זה חלום של כל אתלט. מאז המעבר שלה לישראל היא רצתה לייצג את המדינה, אבל המבט עכשיו קדימה. ננסה לבדוק למה זה קרה, האם בגלל מזל רע או בגלל פציעה שהיה קשה להתאושש ממנה".

 

הוועד האולימפי בישראל מסר: "אנו מביעים אכזבה מכך שמטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון לא הצליחה לעמוד ביעד המקצועי שהוצב בפניה על ידי היחידה לספורט הישגי הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל – 60 מטרים, ולצערנו היא לא תוכל להשתתף במשחקים האולימפיים שייפתחו ב-5 באוגוסט".

 

דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי: "מדובר בספורטאית איכותית שבשנה האחרונה לא הצליחה לחזור על הישגיה מהשנה הקודמת, ולא השתתפה בשום תחרות בינלאומית מלבד אליפות אירופה בה פסלה שלוש פעמים. בשל מצבה הבריאותי אפשרנו לה להוכיח את יכולתה עד היום. לצערנו כשלא עמדה בכך היא לא תוכל להופיע בריו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מרגריטה דורוז'ון
צילום: אורן אהרוני
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים