שתף קטע נבחר

והרי התחזית: שגיא מוקי יזכה בארד בריו

סוכנות הידיעות AP פרסמה את צפי הזכיות במדליות במשחקים האולימפיים וניבאה שהג'ודוקא הישראלי יתפוס מקום על הפודיום. אוסיין בולט ינצח שוב ב-100 ו-200 מטרים ופלפס יוסיף שלוש מדליות זהב לארון

סוכנות הידיעות AP פרסמה היום (א') את תחזית המדליות שלה למשחקים האולימפיים בריו, כפי שהיא עושה בכל ארבע שנים, בשיתוף פעולה עם האתר USA TODAY.

 

כיצד זה עובד? הטבלה הווירטואלית עוקבת אחרי כל אירועי הספורט הקיימים ברחבי תבל, ומשקללת בכל חודש את תוצאות הספורטאים והספורטאיות על פי התחשבות במיקומם הסופי, זכיות במדליות ואיכות היריבים שעמדו מולם.

 

ציפיות גבוהות. שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ציפיות גבוהות. שגיא מוקי(צילום: אורן אהרוני)

 

לכל הסקרנים מה יעלה בגורל המשלחת של ישראל לאולימפיאדה הקרובה, על פי התחזית, לאחר הבצורת בלונדון 2012, תחזור המשלחת מהאולימפיאדה הקרובה עם מדליית ארד אחת, אותה יביא הג'ודוקא שגיא מוקי, המתחרה במשקל עד 73 ק"ג.

 

אגב, גם התחזית מלפני ארבע שנים, ניבאה כי המשלחת בכחול לבן, תסיים את המשחקים האולימפיים בלונדון עם מדליית ארד אחת, של אלכס שטילוב בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים, מה שבסופו של דבר, לא קרה.

 

לגבי נבחרת ההתעמלות האמנותית, התחזית הנוכחית מעריכה שישראל תישאר מחוץ לפודיום, בעוד בזהב תזכה רוסיה, בכסף בלארוס ובארד אוקראינה. 

 

מחוץ לפודיום. נבחרת ההתעמלות האמנותית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מחוץ לפודיום. נבחרת ההתעמלות האמנותית(צילום: אורן אהרוני)

 

באתלטיקה, אוסיין בולט יהיה שוב האדם המהיר בעולם ויזכה בדאבל פעם נוספת ב-100 וב-200 מטר. בכדורסל ארצות הברית תשלוט בטורנירי הנשים והגברים ובטניס יהיו אלה נובאק ג'וקוביץ' בגברים וסרינה וויליאמס בנשים.

 

ומה קורה בבריכה? מייקל פלפס יגדיל את מכסת המדליות שלו עם עוד שלושה תארים אישיים שיגיעו ב-100 וב-200 מטר פרפר וב-200 מטר מעורב אישי. קייטי לדקי תנצח במשחים החופשיים ב-200, 400 ו-800 מטר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שגיא מוקי
צילום: אורן אהרוני
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים