יום שלישי, 21.05.2024 שעה 13:24

זידאן אישר: חסה רודריגס במו"מ עם פ.ס.ז'

הספרדי יעבור לעיר האורות בקרוב. מוריניו צמצם את רשימת הרכש להגנה, קוקה ורחמן בשאלקה. סלטה החתימה מחליף לנוליטו. צ'לסי בהצעת ענק על לוקאקו

|
חסה רודריגס. בקרוב בעיר האורות?
חסה רודריגס. בקרוב בעיר האורות?

הקבוצות באירופה לא מפסיקות להתחמש לקראת העונה הבאה ומצרפות שחקנים חדשים לסגליהן. ב-ONE נעקוב מקרוב על כל מה שקורה בשוק ההעברות הרשמיות והשמועות החמות מרחבי הגלובוס.

העברתו רשמיות
* מהבלוז אל הרויאל בלוז. עבדול באבא רחמן חוזר לבונדסליגה. שנה לאחר שהצטרף לצ'לסי מאוגסבורג, המגן עבר בדיקות רפואיות בשאקלה ויושאל לעונה עם אופציה לרכישה.

עבדול רחמן באבא. לא הצליח להעלות את פירת´ ליגה (רויטרס)
באבא רחמן. תג הבונדסליגה שוב יהיה על ידו (רויטרס)
 

* דארן רנדולף, שוערה של ווסטהאם, האריך חוזה בפטישים לארבע שנים הקרובות.

 
 
* יום פעיל לשאלקה: קוקה, קפטן סביליה, השלים את מעברו לרויאל בלוז תמורת כ-4 מיליון יורו בלבד.

 
 

* ריאל סוסיאדד רכשה את החלוץ וויליאן ז'וזה ממחזיקת כרטיסו, דפורטיבו מלדונאדו האורוגוואית. השחקן, שיחליף את ג'ונאתאס המאכזב, עבר בדיקות רפואיות במדריד וחתם על חוזה לחמש שנים. אשתקד שיחק בלאס פלמאס.

 
 

* מילאן הודיעה שהגיעה לסיכום עם בורדו על העברתו של ז'רמי מנז לקבוצה הצרפתית. השחקן יחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

* סלטה ויגו מצאה מחליף לנוליטו. הקשר הדני פיונה סיסטו (21), שחקנה של מידטיילנד, חתם בקבוצה ויהיה הרכש הרביעי שלה הקיץ. 

 
 

ספקולציות חמות
* ב"ספורט" הקטאלוני פתחו את הבוקר עם ידיעה בלעדית לפיה ברצלונה החליטה מי יהיה החלוץ המחליף שלה בשנים הקרובות ועל פי הדיווח מדובר בברזילאי של גרמיו, לואן ויירה. השחקן בן ה-23 צפוי לעלות כ-20 מיליון יורו. הוא יהיה חלק מהסגל של ברזיל למשחקים האולימפיים. ב-2016 שיחק בקבוצת המילואים של גרמיו וגם בקבוצה הבכירה, בכל אחת מהן כבש חמישה שערים. הוא מתנשא לגובה של 1.69 מטר בלבד ומתופקד והעמדות המקוריות שלו הן מתחת לחלוץ או בכנף.

לואן ויירה
לואן ויירה
 

חסה רודריגס קרוב לפאריס סן ז'רמן. אונאי אמרי אישר כי פ.ס.ז' מעוניינת לצרף את חלוץ ריאל מדריד. "זה שחקן שמעניין אותי", אמר לתקשורת לאחר המשחק מול לסטר ויתכן כי בקרוב מעברו גם יושלם. מנגד, זינדין זידאן הבהיר את התמונה כשאישר כי מו"מ כבר מתנהל בין הצדדים.

* הלורד חוזר לדנמרק? החלוץ הדני בן ה-28 ניקלאס בנדטנר, שקיבל בחודש שעבר הודעת שחרור מוולפסבורג, מתאמן מאז עם פ.צ קופנהאגן, ועשוי בהחלט לחתום בקבוצה.

 
 

👌🏻

A photo posted by Nicklas Bendtner (@bendtner3) on Jul 31, 2016 at 8:01am PDT

 

* עוד מוולפסבורג: יקוב בלשצ'יקובסקי יהפוך בקרוב לזאב, כאשר דורטמונד תקבל בעבורו חמישה מיליון יורו. הפולני, שהושאל בעונה שעברה לפיורנטינה, קיווה למצוא את מקומו בסגל של תומאס טוכל, אך אחרי רכש מאסיבי כמו שהשוורצגלבן עשו בקיץ - פרידה עדיפה לשני הצדדים.

* ההצעה האחרונה? הבלוז נחושים להחזיר את ה"בן האובד", שנמכר ב-2014. צ'לסי הניחה היום 80 מיליון יורו על שולחנה של אברטון בעבור רומלו לוקאקו, כך על פי העיתונאי האיטלקי, איבן זאזארוני מגזאטה דלו ספורט.

 
 

* במקביל, צ'לסי ממשיכה לחפש חיזוק למרכז ההגנה. בשבועות הקרובים, כך על פי דיווח בסאן, יגישו הבלוז הצעה על סך 12 מיליון ליש"ט בעבור בלם פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת קולומביה, סנטיאגו אריאס.

* זאת הבשורה של ארסן ונגר? המנג'ר הצרפתי, שמתקשה להשיג את מטרותיו בחלון העברות כהרגלו, מתכנן להציע 15 מיליון ליש"ט על מגן ווסט ברומיץ', ג'וני אוונס.

אודיון איגאלו מול ג´וני אוונס (רויטרס)
אוונס. בדרך לאמירויות? (רויטרס)
 

* ווסטהאם מחפשת מחליף לארון קרסוול הפצוע. הפטישים מעוניינים במגן השמאלי מנצ'סטר יונייטד, קמרון ברות'וויק-ג'קסון.

קמרון בורת´וויק-ג´קסון (רויטרס)
קמרון בורת´וויק-ג´קסון (רויטרס)
 

* ארסנל בעקבות המגנים של סוונסי: פדריקו פרננדס ואשלי וויליאמס. אחד הבלמים של הברבורים, בלמי נבחרת ארגנטינה / וויילס, עשויים להגיע לאמירויות כדי להכנס למשבצת של פר מרטסאקר הגרמני. התותחנים יציעו 10 מיליון ליש"ט על כל אחד מהם. אגב, השמועות לגבי וויליאמס התחזקו בשעות האחרונות נוכח העובדה כי המו"מ בין סוונסי לבין אברטון לגביו, תקוע.

כריסטיאנו רונאלדו מול אשלי וויליאמס (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו מול אשלי וויליאמס (רויטרס)
 

* "ז'וזה פונטה נכנס לרשימת הרכש המצומצמת של ז'וזה מוריניו", כך על פי דיווח בסאנדי טיימס. המיוחד מעוניין שהבלם הפורטוגלי, זוכה יורו 2016 עם הסלסאו, יגיע לאולד טראפורד, כאשר אסקאיל גראיי ולאונרדו בונוצ'י, מבוקשים קודם כל. בנוסף, מוריניו מעוניין במגן בשיקטאש ונבחרת טורקיה, אואוזהאן אזיאקופ. בקרוב, על פי דיווח בטורקיה, יציעו עליו השדים האדומים 20 מיליון ליש"ט.

אזיאקופ גולש לכיוונו של מודריץ´ (רויטרס)
אזיאקופ גולש לכיוונו של מודריץ´ (רויטרס)
 

* הקשר ההתקפי הגרמני לירוי סאנה סיפר לחבריו כי "אעבור למנצ'סטר סיטי בקרוב", ונראה כי פפ גווארדיולה בדרך לעוד החתמה מעניינת במיוחד.

* בנו של זינדין זידאן, אנצו זידאן, מבוקש על ידי ארבע קבוצות שונות ומי שסומנה כמועמדת מובילה לקלוט אותו היא דווקא מידלסברו האנגלית. בין המועדונים הנוספים שפנו לריאל מדריד לגבי זיזו ג'וניור נמצאים אלקורקון מליגת המשנה וספורטינג חיחון מהלה-ליגה. גם קבוצה איטלקית ששמה לא נחשף פנתה לגביו.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר נכח ביציע במשחק ההכנה בין לסטר לפאריס סן ז'רמן והספקולציות בשיאן. חלק טוענים כי היה זה כדי להיפגש עם ריאד מחרז לאחר המשחק, אחרים בטוחים כי הפגישה הייתה דווקא עם אדינסון קבאני. נחכה ונראה.

* בארגנטינה טוענים כי סביליה סימנה שחקן הגנה חדש, גבריאל מרקאדו, שעשוי להיות זה שיחליף את קוקה שיעזוב את הקבוצה. מרקאדו שייך לריבר פלייט והוא יכול לשחק כמגן ימני או כבלם. עלותו של השחקן בן ה-29 תהיה חמישה מיליון יורו.

* באיטליה טוענים כי בנו של דייגו סימאונה, ג'יובאני סימאונה, עשוי לעזוב את ריבר פלייט בקרוב ולהצטרף לגנואה או פסקארה שהביעו בו עניין.

* בטורקיה, נשיא בשיקטאש אישר כי הוא מנסה לצרף את החלוץ האיטלקי הבעייתי, מריו באלוטלי, שדיווחים שונים ביממה האחרונה קשרו אותו גם עם מעבר אפשרי לאייאקס של פיטר בוס.

מריו באלוטלי (מערכת ONE)
באלוטלי. בדרך לאמסטרדם?
 

* שחקן נוסף שעשוי לעבור לטורקיה הוא חלוץ אספניול פליפה קאייסדו, שמחזיק בהצעה מטרבזונספור.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */