שתף קטע נבחר

פוצץ אימון חיפה, טיילר: "מתרגש להיות כאן"

אחרי ניצחון קבוצת הכדורגל, הגיעו האוהדים הירוקים לאימון פתיחת העונה של אשכנזי וחניכיו. הכישרון הצעיר: "מעולם לא ראיתי דבר כזה, הבנות בישראל מאוד יפות"

מכבי חיפה פתחה הערב (ש') את אימוניה, באולם הסמוך לאיצטדיון קרית אליעזר. מאות מאוהדי קבוצת הכדורגל, שחזו ב-1:3 על הפועל רמת גן, הגיעו לאולם הקטן וכמיטב המסורת פוצצו את האימון תוך כדי שהם פורצים לפרקט, מניפים את השחקנים על הכתפיים ומשליכים רימון עשן.

 

הרכש החדש של הקבוצה, ג'רמי טיילר הצעיר, נראה המום ואמר: "אני מאוד מתרגש להיות כאן. אתן 100 אחוז מעצמי בשביל הקהל הזה. מעולם לא ראיתי דבר כזה. זו קבוצה מאוד מוכשרת וטובה. ישראל מדינה יפה וכך גם העיר חיפה שמזכירה לי מאוד את סן דייגו. אני מרגיש כאן בבית".

 

טיילר נשאל לדעתו על הבנות הישראליות ואמר: "יש לי חברה ולכן אני מתרכז רק בכדורסל. בכל מקרה, הבנות פה מאוד יפות".

 

הקפטן עידו קוז'יקרו: "לאור תוצאות העונה האחרונה, אנחנו אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה. ועדיין, צריך לזכור שישנן גם הפועל ירושלים ובני השרון ותהיה ליגה קשה. אני מאמין שבנינו פה קבוצה טובה".

 

המאמן אבי אשכנזי סיכם: "המטרה היא להגיע לפיינל פור גם השנה ולהשתתף בחגיגה הגדולה של הכדורסל הישראלי. אנחנו מסמנים מטרות גבוהות ורוצים להיות שם. הקבוצה היא בריאה, השלד נשאר אותו שלד, האווירה מאוד מקצוענית והבעלים דואגים לתשתית טובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים