שתף קטע נבחר

טום בריידי מאמת השמועות: ג'יזל בהריון

מזל טוב לזוג היפה ביותר בארה"ב, אולי בעולם, שמצפה לתינוק בדצמבר. "רק שזה לא יקרה ביום ראשון", אמר הקווטרבק מניו אינגלנד, "אני בטוח שזה פחות קשה ממחנה אימונים". חברו ריצ'רד סימור עדיין לא התייצב באוקלנד

לא מעט סיפורי אהבה הסתיימו ערב עונת 2009 של ליגת ה-NFL. הקווטרבק של דאלאס טוני רומו חתך מהזמרת ג'סיקה סימפסון, שהפכה למעמסה על גבו והראנינג-בק מניו אורלינס רג'י בוש נפרד מהידוענית קים קרדשיאן כדי להתרכז לשם שינוי אך ורק בפוטבול. רק השבוע הדפנסיב-אנד מסן דייגו צ'ארג'רס שון מרימן זרק את כוכבת הריאליטי טילה טקילה...לטענתה על רצפת ביתו, ונעצר. התובע בסן דייגו ביטל את ההאשמות, אך לא את הסכסוך הזוגי.

 

על רקע המשברים הללו, אפשר להעריך את יציבות מערכת היחסים בין הקווטרבק הנערץ של ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי, לדוגמנית הברזילאית ג'יזל בונדשן. השניים נשואים כבר קצת יותר מחצי שנה, ובסוף השבוע אף התאמתו השמועות האחרונות: השניים מצפים לתינוק בדצמבר. כך אישר בריידי עצמו בראיון ל-ESPN.


ג'יזל ובריידי. זוג יפה ובקרוב שלישייה (AP)

 

"אמרתי לה, רק אל תלדי ביום ראשון", התלוצץ בריידי בן ה-32, שיחלק את זמנו בארבעת החודשים הקרובים בין הציפייה להולדת התינוק, לבין השתתפותו במשחקי קבוצתו, שיערכו ברובם בימי ראשון. את העונה שעברה החמיץ בריידי לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו כבר במשחק הראשון מול קנזס סיטי צ'יפס. אחרי תקופת שיקום ארוכה החלים והוא נראה חד וכשיר לעונת 2009.

 

לבריידי כבר יש בן צעיר מהאקסית, השחקנית/דוגמנית בריג'יט מוינהאן, אשר הרתה לו כחודש לפני פרידתם ובישרה לו על כוונתה לשמור על התינוק במהלך חופשתו עם ג'יזל - אז חברתו הטרייה. הפרשה גרמה ל'גולדן בוי' לא מעט מבוכה ותסכול, אולם על פי הדיווחים הוא שומר על קשר קרוב עם בנו, ג'ון אדוארד תומאס מוינהאן.


בריידי ורנדי מוס. עוד זוגיות שהוא מטפח בניו אינגלנד (AFP)

 

על ההכנות ללידה, סיפר בריידי: "ובכן, לא יכול להיות שזה יותר קשה ממחנה האימונים, כך שאהייה מוכן. הנשים הן אלה שצריכות לעבוד.

אנחנו רק צריכים להיות שם כדי לתמוך בהן, כך שזה יהיה נחמד לעשות זאת".

 

לידה יותר קשה עוברת על חברו הוותיק של בריידי, ריצ'רד סימור, שסיים דרכו בניו אינגלנד ונשלח לאוקלנד ריידרס בטרייד שהניב לפטריוטס בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2011. הדפנסיב-אנד המצטיין מתקשה להשלים עם העובדה שיידרש לעזוב את הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בשש השנים האחרונות לזאת הגרועה ביותר והידועה בניהול הכושל שלה.

 

שבוע עבר מאז הטרייד וסימור בן ה-30 עדיין לא התייצב למחנה האימונים של הריידרס, שייפתחו את העונה בלילה שבין יום שני לשלישי, במשחק מאנדיי נייט ביתי מול סן דייגו. הריידרס אמרו כי לא שמעו עדיין משחקנם החדש, אך הזהירו כי עליו להתייצב באוקלנד עד ליום שלישי. אם לא יעמוד בתנאי זה, הוא צפוי להיות מושעה ללא שכר לעונה הקרובה.


סימור עם גביע וינס לומברדי ב-2005. הריידרס לא באים לו טוב (AP)

 

חוזהו המקורי של השחקן ייפקע בשנה הבאה, ויתכן כי סימור היה מעדיף לוותר על 3.7 מיליון הדולר שלו, מאשר להיקבר ב"חור השחור". עם זאת, על פי חוקי הליגה,

משמעות החרמה שכזאת, היא דחיית תוקף החוזה לעוד שנה. סימור חושש כי גם אם יתרצה ויבלה את העונה באוקלנד, הם ישתמשו בתג הפרנצ'ייז ולא יאפשרו לו לעזוב גם עם תום חוזהו ב-2010, עת ייפתח שוק השחקנים המטורף הצפוי ללא תקרת שכר (בעקבות סכסוך העבודה בין הליגה לשחקנים).

 

"לפני הכל, לא ראיתי את זה קורה. כשאתה מופתע מהצד העיוור שלך, עלייך לקחת רגע ולאסוף את המחשבות. יש לי המון עניינים אישיים שקודמים לפוטבול", אמר סימור ל'בוסטון הראלד' והסביר כי עליו לעשות את הסידורים הדרושים בנוגע למשפחתו. "יש המון רגשות שונים. פוטבול לא היה הדבר הראשון במעלה בעיתוי ההוא. היה לי שיחות עם הריידרס. אני נרגש ושמח על הדרך בה הם רואים אותי". יה רייט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים