שתף קטע נבחר

לאומית: אשקלון ניצחה בווינטר את הכח

ויקי פרץ וחניכיו נותרו עם נקודה אחת מ-9 אפשריות, למרות שהובילו כבר בדקה השמינית. 1:3 לכפ"ס על ק"ש, עראבה נותרה מושלמת, ניצחון ראשון ללופא ובית"ר שמשון

לא כל כך מהר. הכח עמידר רמת גן קיוותה שהביקור שלה בליגה הלאומית יהיה קצר, והחזרה לליגת העל תגיע במהרה. הערב (ש') הסתבר שזה לא יהיה כל כך פשוט, לאחר שעירוני אשקלון ניצחה בווינטר 1:2, והשאירה את הכח, לאחר שלושה מחזורים, עם נקודה בודדת. משה בן לולו העלה דווקא את המארחת ליתרון בדקה השמינית, אך שערים של דניאל אוגנר (50) ובריאן מן (79) הביאו למהפך.

 

במשחק השני שהתקיים היום ניצחה הפועל כפר סבא 1:3 את עירוני קרית שמונה, שטרם התאוששה מה-6:1 לסקציה נס ציונה בגביע הטוטו. הפתיחה החלומית של העולה החדשה, אחוה עראבה, נמשכה גם אתמול, לאחר שזו גברה 0:2 בחוץ על מכבי הרצליה, לה היה זה הפסד ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות.


לופא קדוש. בית"ר שמשון ת"א רשמה ניצחון ראשון (צילום: צפריר אביוב)

 

עם תחילת המשחק ספגה המארחת מכה עם הרחקתו של עוז יפרח בדקה התשיעית, אבל עראבה ניצלה את יתרונה המספרי רק במחצית השנייה. ירוסלב מחובץ כבש את הראשון (54) ומחמוד עבאס הוסיף את השני (90) של האורחת, ששמרה על מאזן מושלם - 9 נקודות מ-9 אפשריות.

 

בית"ר/שמשון תל אביב ולופא קדוש השיגו את נצחונם הראשון העונה, עם 1:2 בבית על הפועל ראשון לציון. מתי אברהם העלה את המארחת ליתרון (8), בן דרור השווה (28), לפני שמארק אמופה ניצח את המשחק עבור לופא (75).

 

גם הפועל נצרת עילית מחקה את ה-"0" מטור הנצחונות שלה עם 0:2 ביתי על בני לוד. מורד אבו ענזה האורח הורחק בחצי הראשון (36), אריק ניירקו (61) ומוחמד עואד (79) ניצלו זאת בחצי השני.

 

ביום שני יערכו המשחקים הבאים: הפועל מרמורק - הפועל באר שבע; עירוני בת ים - סקציה נס ציונה; הפועל ירושלים - עירוני רמת השרון.


פורסם לראשונה 11/09/2009 18:17

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים