שתף קטע נבחר

US Open: הגשם פסק, נאדאל טייל לחצי הגמר

הספרדי השלים תוך 40 דקות את נצחונו על הצ'יליאני גונסאלס, 6:7 (4), 6:7 (2), 0:6 ויפגוש בראשון את דל פוטרו. בהמשך הלילה: חצאי הגמר בטורניר הנשים

ביומיים האחרונים, בזמן שהפסקות הגשם בניו יורק מנעו מה-US Open להתקדם לשלבי ההכרעה, דיברו אנשי הטניס על כך שרפאל נאדאל ייאלץ לעבור מרתון לא אנושי אם ברצונו לזכות בגראנד סלאם היחיד בו טרם הניף את גביע האלוף.

 

 

תוך שלושה ימים, אמרו, יהיה עליו להשלים את רבע הגמר מול פרננדו גונסאלס, שהופסק בליל חמישי בגלל גשם, ואז לשחק בחצי הגמר ובגמר ברצף, אם וכאשר. אז הערב (ש'), המדורג 3 בעולם יכול להיות רגוע כי את גונסאלס הוא כבר עבר, אבל אי אפשר לקרוא לזה משחק.

 

אחרי שההתמודדות הופסקה שלשום במצב 6:7 (4), 6:6 ו-2:3 לנאדאל בשובר שיוויון, השניים חידשו את משחקי הטורניר לאחר הפסקה של יממה וחצי בעקבות הגשמים, אבל בפועל זה היה אימון קל עבור נאדאל. הספרדי לקח ארבע נקודות ברצף עם חידוש המשחק כדי לנצח גם את המערכה השנייה בטיי ברייק (2:7) וקינח עם 0:6 מהיר בשלישית. בסך הכל, השור ממאיורקה בילה על המגרש כ-40 דקות קלילות.


רפאל נאדאל, לא מאמין שזה היה כל כך קל ומהיר (AFP)

 

יחד עם שובר השיוויון השני, גונסאלס גם איבד את הראש ובמערכה השלישית הוא רק רצה לברוח כמה שיותר מהר מהאיצטדיון המרכזי על שם ארתור אש. נאדאל, מצידו, ימשיך למפגש נוסף על טהרת דוברי ספרדית, הפעם חצי הגמר מול הארגנטיני חואן מרטין דל פוטרו (6), שניצח אותו בפעמיים האחרונות ואמור להיות משוכה גבוהה בהרבה.

 

בחצי הגמר הנוסף ביום ראשון ייפגשו המדורג 1 בעולם, רוג'ר פדרר, והסרבי נובאק ג'וקוביץ' (4). מאוחר יותר הלילה ייערכו שני חצאי גמר בטורניר הנשים - הסינדרלה הבלגית יאנינה ויקמאייר תפגוש את הדנית המדורגת 9, קרוליין ווזניאקי, ובסביבות 3 לפנות בוקר שעוננו ייערך מה שמוגדר 'הגמר המוקדם' בין אלופת אשתקד, סרינה וויליאמס (2) לבלגית המתקמבקת, קים קלייסטרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים